Ik ben van plan een nieuwe TV te kopen, mijn oog is gevallen op een KV-21FQ10. Ik heb gekozen voor een grootbeeldtelevisie (4:3) omdat ik niet "hou" van breedbeeld.
Verder heb ik mijn keuze laten vallen op 50Hz omdat ik er vrijwel zeker van ben (via mijn eigen kennis, en zoekpogingen op google) dat 100Hz niet gaat werken met een Nintendo Zapper aangezien ik fervent Retro Gamer ben.
Is er iemand die bovenstaande kan bekrachtigen?
Verder is mijn keuze ook gevallen op CRT omdat ik denk dat TFT of plasma hetzelfde probleem zal genereren als hierboven.
Zijn mijn bevindingen juist, of kan ik net zo goed voor een 100Hz of TFT/Plasma gaan?
Kan ik verder nog problemen verwachten met een retroconsole op een moderne TV?
Verder heb ik mijn keuze laten vallen op 50Hz omdat ik er vrijwel zeker van ben (via mijn eigen kennis, en zoekpogingen op google) dat 100Hz niet gaat werken met een Nintendo Zapper aangezien ik fervent Retro Gamer ben.
Is er iemand die bovenstaande kan bekrachtigen?
Verder is mijn keuze ook gevallen op CRT omdat ik denk dat TFT of plasma hetzelfde probleem zal genereren als hierboven.
Zijn mijn bevindingen juist, of kan ik net zo goed voor een 100Hz of TFT/Plasma gaan?
Kan ik verder nog problemen verwachten met een retroconsole op een moderne TV?
[ Voor 2% gewijzigd door Richard op 09-02-2005 14:27 . Reden: fouten in URL ]
20*350ZO45°