Winamp5 crasht

Pagina: 1
Acties:

• Cheater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-08 23:34
Ik heb het op verschillende systemen ervaren... Winamp 5 (andere versies weet ik niet) crasht als ik Winamp een muziekfile of movie laat afspelen in een account met BEPERKTE RECHTEN. In een account waar alles kan (Beheerdersaccount) gebeurd dit niet.

Ik kan me voorstellen dat als winamp een instelling of file probeert te wijzigen die onder een ander account is aangemaakt (een account ala beheerder dus) dat hij deze niet kan aanpassen.

Ik heb de winamp forums nagekeken maar hier heb ik niets over gevonden. Iemand een idee?

Het gebeurd pas als ik een bestand wil gaan afspelen. (ook bij streaming audio)
Winamp hangt na ongeveer 4 seconden spelen, en crasht na 10 seconden.

Verwijderd

Heb je de rechten in de winamp folder op 'write' voor Users op je comp gezet? Zoniet: even proberen :) Niet vergeten "reset permissions for child objects" door te voeren.

• Cheater
Windows XP Professional :?

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Inloggen als administrator,

Dan het mapje winamp>eigenschappen>beveiliging> iedereen full control :)

3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter

• THiCE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-08 10:37

THiCE

Say it with a flourish!

Dat komt omdat Winamp de bestanden winamp.ini, winamp.m3u, en studio.xnf bewerkt tijdens het afspelen. Als je dan geen schrijfrechten hebt, vindt winamp dat niet leuk omdattie zn playlist en settings niet kan bewaren :)

I just can't believe all the things people say.
Why must I deal with this shit, every fuckin' day?

• Cheater
thank you very much ...

weer wat geleerd _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ :Y) O-)
Pagina: 1