[VMWare] licentie voor zowel Windows als Linux?

Pagina: 1
Acties:

• PowerFlower
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-08 19:21

PowerFlower

être diable et jouer fleur

Topicstarter
We hebben hier 3 mensen die VMWare onder Windows XP gaan draaien, en 1 iemand die het onder Linux gaat draaien. Het probleem is dat we een campuslicentie alleen kunnen krijgen per 5 stuks - oftewel, 5 keer Windows óf 5 keer Linux.
Vandaar dat ik me afvraag: werkt de license key voor de Windows versie van VMWare óók voor de Linux versie? Ik heb dat nergens kunnen vinden.

Dat we dan 1 licentie te veel hebben is dan maar jammer - maar altijd nog een stuk beter dan 2 x een Windows licentie over en 4 x een Linux waar we nix mee doen :X

Verwijderd

nee, de code die je op windows gebruikt zal niet gaan werken op linux. Daarnaast lijkt het me ook niet de bedoeling een windows licentie op linux te gebruiken of andersom :)

• PowerFlower
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-08 19:21

PowerFlower

être diable et jouer fleur

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 14:32:
Daarnaast lijkt het me ook niet de bedoeling een windows licentie op linux te gebruiken of andersom :)
Dat het niet de bedoeling van ze is, is me duidelijk. Waaróm ze dat niet willen in het geheel niet, aangezien de prijzen vrijwel hetzelfde zijn. Het zou voor veel ontwikkelaars wel wat flexibeler zijn hun licentie de ene maand op het ene platform, en de andere maand op het andere platform te kunnen gebruiken. Zeker als je er minimaal 5 af moet nemen :(

Verwijderd

Moet? Je kunt nog altijd VMware zelf kopen, kost zo'n 180 dollar meen ik.