Toon posts:

[FotoD-Sign] Foto van je zelf -> Tekenfilm foto

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey, ik wilde jullie vragen of iemand weet hoe je foto van je zelf kan bewerken naar tekenfilm foto. Ik weet eingelijk niet hoe ik het moet vragen maar je kan het ongeveer hier zien.

http://www.partypeeps2000...Info.asp?nAccountID=87979

En dan scrollen.

Wie kan zoiets bewerken? Of hoe doe je dat. Met welke prog? Met photoshop kan je het niet volgens mij zoiets maar met een programma waar je gezicht en haren kan veranderen? :S

I Dunno, wie kan me helpen, kheb dit heel hard nodig. Ik heb al gezocht via de search kan niks bruikbaars vinden.

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Dit kan heel goed met photoshop. Zoek wat tutorials zou ik zeggen. Daarmee moet je een heel eind kunnen komen. Er zijn hier heel veel manieren voor om dit te doen.

- Maak jezelf vrijstaand
- Plak je achtergrond erachter
- Ga wat kloten met filters. (ik gebruik ze nooit, dus weet niet welke je nodig heb)
- En zet de opacity van je zelf op 75% oid.
- en de rest zoek je zelf maar uit.

[ Voor 42% gewijzigd door LoeiOrdinair op 09-02-2005 13:57 ]

Verwijderd

Topicstarter
Het kan niet, hoe komen ze aan die foto van dat poppetje? Want ik zie dat die poppetjes gewoon zelfde gezicht hebben, alleen haren zijn wat anders en oorbel/baard. Ik heb al gezocht naar tutorial i kkan het echt nergens vinden, tenzij jij weet waar. Ik heb me verrot gezocht.

En als iemand zoiets kan maken, dan wil ik um vrage of hij ook zoiets voor me kan doen.. Kvind het echt cool

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Je kunt jezelf ook streamlinen... (Adobe Streamline, wel een CMYK/Grijze Tiff gebruiken, beetje tweaken aan de instellingen) en dan in Illustrator verder klooien. Of gewoon een karikatuur van jezelf tekenen aan de hand van een foto... :?

Of met Photoshop... sketch/facet/mezzotint/kristal, etc etc etc...

[ Voor 24% gewijzigd door Ramzzz op 09-02-2005 13:58 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Verwijderd

LoeiOrdinair schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 13:52:
Dit kan heel goed met photoshop. Zoek wat tutorials zou ik zeggen. Daarmee moet je een heel eind kunnen komen. Er zijn hier heel veel manieren voor om dit te doen.
http://www.pixel2life.com/
:)

Verwijderd

Topicstarter
Hmm ik ga het proberen, weet iemand waar je de originele face kan afhale?

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:36

Pelle

🚴‍♂️

Hoe je dit soort dingen doet? Heel goed zijn in PS of Illustrator. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.