Toon posts:

Naam half leeuw/half draak uit Final Fantasy *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een vriend van mij heeft een ketting van een draak. Deze draak komt uit de game Final Fantasy.
Een van de figuren uit Final fantasy draagt een ketting van een soort half leeuw/half draak. wat is de naam van deze draak?

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-11 21:57

Remy

I usually get 100% accuracy

Shinryu.

LinkedIn
Instagram

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Griever?

Hij bedoelt de ketting die squall in ff8 draagt gok ik :P

[ Voor 82% gewijzigd door Koetjeboe op 09-02-2005 13:53 ]

Verwijderd

De draken-vorm die geregeld in de FF-serie voorbij komt huppelen is genaamd 'Bahamut'. Maar gezien je het over een halve leeuw hebt zou ik het zo snel niet weten. Deze Bahamut heeft namelijks niets koningklijks over zich ;)

maar misschien bedoel je deze

Dat zou namelijk Tidus' Neckalce uit Final Fantasy X wezen.

EDIT:
Wacht ff, dat ding waarnaar ik linkte lijkt me fake. het betreft namelijk inderdaad Squall's necklace uit deeltje VIII. Het foutieve achtergrond bracht me even in verwarring :P.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2005 14:34 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net bovengenoemde namen in google getypt en toen op goodies gezocht en ik heb gevonden dat het inderdaad Griever is :) Heel erg bedankt! Heb sinds vanmorgen lopen zoeken, en nu ik een naam had was het veel makkelijker om de juiste te vinden.

• sn0x0r
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18:03
Hmz, bij mij komt Lionheart bovendrijven, wat was dat dan in VIII? (Die game heb ik namelijk zo ongelooflijk veel gespeeld)

• Biobakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
sn0x0r schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 14:51:
Hmz, bij mij komt Lionheart bovendrijven, wat was dat dan in VIII? (Die game heb ik namelijk zo ongelooflijk veel gespeeld)
Lionheart was de Ultimate Limit Break van Squall :Y)

als je die necklaces wil hebben moet je even kijken bij Futurezone (geloof ik, kan de naam niet goed herinneren) in Rotterdam, daar heb ik ze geloof ik zien liggen. Anders bij top 1 dragon toys in Antwerpen.

Dat zeg ik....

Pagina: 1