[XP]gaat prefetch voor Firefox automatisch?

Pagina: 1
Acties:
  • 60 views sinds 30-01-2008

• FaLc0n
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-01 18:38
Las ergens dat je deze parameter moet toevoegen om het opstarten van Firefox sneller te laten verlopen:

/prefetch:1

De vraag is: Werkt dat prefetchen niet automatisch? Is die parameter niet overbodig? Elke keer geforceerd prefetchen lijkt me onzinnig... maarja, hoop dat iemand hier wat meer van weet.

• mduijvendijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-04 09:41

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

FaLc0n schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 13:41:
Las ergens dat je deze parameter moet toevoegen om het opstarten van Firefox sneller te laten verlopen:

/prefetch:1

De vraag is: Werkt dat prefetchen niet automatisch? Is die parameter niet overbodig? Elke keer geforceerd prefetchen lijkt me onzinnig... maarja, hoop dat iemand hier wat meer van weet.
Je kan natuurlijk zelf kijken of je snelheidswinst hebt ;)
Dit werkt bij mij in ieder geval wel.

Overigens wil ik ook nog wel even opmerken dat er een tooltje is om firefox tijdens het opstarten al te laden Firefox preloader

Sometimes human's are...

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Als je ergens hebt gelezen dat het dan sneller gaat, waarom probeer je het dan niet even? Op diezelfde site zal ook wel wat meer info staan.

In ieder geval verwachten we op GoT dat je wat meer inzet toont. Kijk bijvoorbeeld eens in [rml][ Firefox] Wat vinden we ervan? Deel VII[/rml] of een van de voorgaande delen.

Ook hebben we in Software Algemeen - FAQ veel nuttige info, en zal www.mozilla.org vast wel antwoord geven op de vraag :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.