Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[EL] Schemas lezen

Pagina: 1
Acties:
  • 118 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik was benieuwd of iemand een tutorial of iets wist over het lezen schemas. Je weet wel van die elctro schemas enzo voor bijvoorbeeld apparaten op seriele poorten enzo. Ik heb al search gebruikt maar krijg allemaal dingen over xml schemas enzo. Maar niets over de schemas die ik bedoel. Dus ik hoop dat iemand me kan helpen.

Alvast bedankt

-Rik

• Klaaz Vaak
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-10 20:46
Koop een boek, EL voor dummies oid. Je raakt bekend met de symbolen en logischerwijs ook in het lezen van schema's.

Verwijderd

Topicstarter
ja dat vind ik een beetje zonde. Ik heb het namelijk maar voor heel even nodig... Kep 1 projectje van school waar ik het even voor nodig heb en daarna zal ik het tog niet echt meer gebruiken denkik... Dus vindik t beetje zonde om daar heel boek voor te gaan kopen enzo.

• Tobias
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-11 09:56
Ga langs de bibliotheek. Daar zijn vast wel boeken over electr. circuits te vinden.

"So long, coffin stuffers!" (Bender wrecks his car) "Eeeh, could one of you coffin stuffers please carry me?"

• Maanzaad
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-08 09:44
Wat dacht je van de bibliotheek?
Kan je ook inlopen zonder lid te zijn. Kan je het boek terplekke lezen en voor een paar cent een aantal belangrijke pagina's (symbolen) kopieren.

Je kan er trouwens ook een heleboel andere dingen lenen / lezen /bekijken. Een walhalla om je kennis te verbreden. Dat deed ik tenminste voordat er Internet was. En nu om de el/comp blaadjes door te bladderen. Er staat meestal weinig zinvols in om ze te kopen.

• Greyfox
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-11 15:26

Greyfox

MSX rulez

Je moet het voor school doen maar je weet niet hoe je een schema leest?
Heb je dan geen documentatie van school gekregen?

MSX 2 rulez more

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-11 15:54

AcouSE

Swedish Chef

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-11 15:54

AcouSE

Swedish Chef

http://www.circuitsonline.net Is ook een goeie plek om kennis te maken met elektronica.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.