Ik beschik met trots over nieuwe (beetje 2ehands gekocht) Dell Latitude D600. Het heeft zelfs beetje kunnen draaien met zware WoW spel, alleen als het idioot druk wordt, dan wordt het meer swappen met hd. Maar het werkt.
De scherm is mooi met 1400x1050, maar ik zag iets wat ik niet eerder heb opgevallen. Deze scherm blijkt een korte kijkhoek te hebben.
De 'lichtvlak' achter zie je duidelijk verplaatsen op horizontale lijn en verticaal wordt het donkerder / negatiever.
Ik weet dat er laptops zijn met zeer grote kijkhoek, en mijn scherm een kleine kijkhoek.
Is dit altijd zo of bestaan er toch nog betere 1400x1050 scherm voor D600 en andere 14,1 inch modellen? Welke merk heeft dan grote kijkhoek en welke kleine?
Ik ben benieuwd naar andere users hier die ook laptop hebben.
Vertel eens wat over je laptop.
Welke type LCD scherm zit erop, hoe groot is de kijkhoek?
De scherm is mooi met 1400x1050, maar ik zag iets wat ik niet eerder heb opgevallen. Deze scherm blijkt een korte kijkhoek te hebben.
De 'lichtvlak' achter zie je duidelijk verplaatsen op horizontale lijn en verticaal wordt het donkerder / negatiever.
Ik weet dat er laptops zijn met zeer grote kijkhoek, en mijn scherm een kleine kijkhoek.
Is dit altijd zo of bestaan er toch nog betere 1400x1050 scherm voor D600 en andere 14,1 inch modellen? Welke merk heeft dan grote kijkhoek en welke kleine?
Ik ben benieuwd naar andere users hier die ook laptop hebben.
Vertel eens wat over je laptop.
Welke type LCD scherm zit erop, hoe groot is de kijkhoek?