[XP] Pictogrammen niet te klappen zoals eerst

Pagina: 1
Acties:

• 0fbe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:49
Tot mijn grote schrik kan ik opeens de pictogrammen in de taakbalk(die links van de klok staan) niet meer inschuiven, ook het vinkje in eigenschappen is grijs geworden, Iemand enig idee hoe dit komt en hoe ik dit kan verhelpen?

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Staat 'lock the taskbar' toevallig aan? Niet dat dat uit zou moeten maken. Toevallig zitten prutsen met theming engines? Heb je nog dingen gedaan (software geinstalleerd etc.) tussen de tijd dat het nog wel werkte en dat het ineens niet meer werkte?

• 0fbe
Nee het gebeurde opeens, en het uitzetten of aanzetten van vergrendel de taakbalk maak niks uit, En ik heb geen programma's gebruikt voor het veranderen van Theme's

[ Voor 27% gewijzigd door 0fbe op 09-02-2005 13:12 ]

• Jack Flushell
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 31-03 19:44
Tot mijn grote schrik
Nou ik kan me wel wat ergere dingen voorstellen hoor... pffft

heb je al even geprobeert om opnieuw op te starten. ja klinkt heel dom, maar wie weet helpt et

• 0fbe
N
Jack Flushell schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 21:30:
[...]

Nou ik kan me wel wat ergere dingen voorstellen hoor... pffft

heb je al even geprobeert om opnieuw op te starten. ja klinkt heel dom, maar wie weet helpt et
Nee dat helpt niet, en this nogal erg als je met een hoop vensters openzit en je pictogrammen komen tot halverwege

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

In de properties van de taskbar - heb je daar 'Hide inactive icons' aan staan? :)

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-04 11:26
elevator schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 21:23:
In de properties van de taskbar - heb je daar 'Hide inactive icons' aan staan? :)
Tsk, en dat vraagt een modje? :)
timcooijmans schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 12:37:
Tot mijn grote schrik kan ik opeens de pictogrammen in de taakbalk(die links van de klok staan) niet meer inschuiven, ook het vinkje in eigenschappen is grijs geworden, Iemand enig idee hoe dit komt en hoe ik dit kan verhelpen?

Systeem Specs

• 0fbe
Ja en Nee, Ja hij staat er, Nee ik kan hem niet aanvinken omdat het zeg maar het nonactieve grijs is,

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Volgens http://www.neowin.net/for...on/index.php/t270454.html moet je eens in tweakui kijken:
I bet someones been playing with tweakui. Go into it and look for "hide notification area icons", and uncheck it. If it is not checked, check it and uncheck it. You have to logoff or restart to see the change.
Misschien de moeite waard om eens naar te kijken? :)
Pagina: 1