Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik krijg binnenkort de "Archos Jukebox 6000"!! Echt een heel gaaf ding vind ik het. M'n iPod staat nu al in de verkoop.

Afbeeldingslocatie: http://www.mehack.com/index.cgi/consumer/archos/archos.jpg

Specificaties
- 6 GB, 2x 3 GB harde schijf
- 100 uur van CD-kwaliteit muziek
- 2 MB buffer for 30 tot 100 seconden skip-protection
- USB
- 2x stereo line out met stereo oordopjes
- 5 EQ modi
- werkt op 4 AA batterijen, gaat 5 uur mee
- PC en Mac
- Goede software bijgesloten! RealJukebox
-- ik ben nog op zoek naar afmetingen --

Afbeeldingslocatie: http://www.globay.com/bilder/hardware/big/archos_6000.jpg

Ik ben echt benieuwd, hij past heel gemakkelijk in m'n rugzak en de specificaties zijn ook niet mis. Wel jammer dat hij niet meer te koop is. Het lijkt mij echt een heel goed apparaat. Tenminste wat anders dan de iPod!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2005 12:22 ]

Verwijderd

Is ook beter dat hij 6GB is ipv de 4GB bij de ipod mini. Volgens mij is ie iets groter als de normale ipod 20GB. Maar deze is niet zo gay.

Verwijderd

Lijkt wel een of ander ruimteschip uit de hel ofzo

Lelijk man

• Paultje3181
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:18
ik heb de 10 GB variant en mij bevalt ie erg goed. Formaat: iets van 8x12 cm ofzo. Wat ik je wel aanraadt: zet er 2300 mAh batterijen in en zet er rockbox op http://www.rockbox.org/

Dan gaat de batterij bij mij iig een uurtje of 14 mee... Is ongeveer 6 uur langer dan zonder rockbox...
Leuk ding, kan zeker tippen aan de iPod, alleen niet qua uiterlijk misschien...

Verwijderd

nee idd, hij is echt zooo lelijk, zal lekker zitten in je tas :r

• mstx
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Lelijk, dik, klein beeldscherm, wat wil je nog meer? :*)
De afmetingen zijn trouwens 3,3 * 8,1 * 11,4 CM :X

[ Voor 33% gewijzigd door mstx op 09-02-2005 13:18 ]

Verwijderd

Topicstarter
Paultje3181 schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 13:01:
ik heb de 10 GB variant en mij bevalt ie erg goed. Formaat: iets van 8x12 cm ofzo. Wat ik je wel aanraadt: zet er 2300 mAh batterijen in en zet er rockbox op http://www.rockbox.org/

Dan gaat de batterij bij mij iig een uurtje of 14 mee... Is ongeveer 6 uur langer dan zonder rockbox...
Leuk ding, kan zeker tippen aan de iPod, alleen niet qua uiterlijk misschien...
Bedankt voor deze geweldige tip. En over het uiterlijk: dat ding ga je toch niet elke seconde uit je tas halen?
Ik begrijp sommige reacties niet hoor.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 13:18:
[...]

Bedankt voor deze geweldige tip. En over het uiterlijk: dat ding ga je toch niet elke seconde uit je tas halen?
Ik begrijp sommige reacties niet hoor.
Vind je hem zelf ook lelijk dan? Ik vind hem mooier als een ipod hoor.

• Wutroe
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09:37
Hmm, zo'n apparaat stop je niet voor je lol in je broekzak, daar is ie al veel te dik voor. Is dit apparaat ook niet een beetje verouderd, qua functies en dergelijke?

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 14:52:
[...]

Vind je hem zelf ook lelijk dan? Ik vind hem mooier als een ipod hoor.
no fucking way ga ik mijn net nieuwe ipod weg doen voor zo'n fucking lelijk ding

(no offence, maar je kan zelf toch ook zien dat hij lelijk, groot en veroudert is :/)
Verwijderd schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 12:51:
Lijkt wel een of ander ruimteschip uit de hel ofzo

Lelijk man
:D lol jij snapt het helemaal :D

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2005 23:01 ]

• Paultje3181
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:18
qua functies: wat moet een mp3-speler nou helemaal doen??? MP3tjes afspelen, shuffle en een goed geluid hebben.

MP3tjes speelt ie, incl. mp3PRO CHECK
Shuffle doet ie ook CHECK
Geluid: ligt aan het volume en aan de koptelefoon. De bijgeleverde koptelefoon doet het errug goed. Geluid vond ik beter dan met mijn Sennheiser... Tis dat het kabeltje geknakt is :S CHECK

Ik heb hem altijd in mijn binnenzak van mijn jas zitten en nooit geen last ervan...

Verwijderd

ja je heb mp3 spelers en mp3 spelers.
een ouwe trabant rijd toch ook, alleen lang niet zo goed als een bmw oid.
deze is gewoon oer lelijk en groot.

• Nanax
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-11 15:07

Nanax

Ik ben sjaak niet

en nu weten we wel dat jij dat vindt }:O laat iedereen lekker zijn eigen mening hebben zeg.

Verwijderd

Nanax schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 14:04:
en nu weten we wel dat jij dat vindt }:O laat iedereen lekker zijn eigen mening hebben zeg.
ik laat iedereen zijn eigen mening hebben, ik reageer gewoon op de mensen hier, mag dat niet meer? het is een forum hoor. bedoelt om te discussieren
die smilie staat voor koetje, dat heeft hier niks mee te maken.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2005 14:16 ]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dit apparaat is zeker anders dan de iPod :P
Waarom kies je voor dit apparaat? Hij heeft een kleine hdd, is behoorlijk dik, klein scherm, er moeten 4 batterijen in voor maar 5 uur speelduur.
En imho is ie ook behoorlijk lelijk, maar dat is een mening.

Waarom hou je je iPod niet? wat heeft die Archos wat de iPod niet heeft?

• Nanax
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-11 15:07

Nanax

Ik ben sjaak niet

Verwijderd schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 14:15:
[...]

ik laat iedereen zijn eigen mening hebben, ik reageer gewoon op de mensen hier, mag dat niet meer? het is een forum hoor. bedoelt om te discussieren
die smilie staat voor koetje, dat heeft hier niks mee te maken.
waar dat koetje voor staat weet ik prima, het is inderdaad een forum. Alleen na 3 keer herhalen weten we het wel. dat was alles.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 12:22:
Hoi, ik krijg binnenkort de "Archos Jukebox 6000"!! Echt een heel gaaf ding vind ik het. M'n iPod staat nu al in de verkoop.

[afbeelding]

Specificaties
- 6 GB, 2x 3 GB harde schijf
- 100 uur van CD-kwaliteit muziek
- 2 MB buffer for 30 tot 100 seconden skip-protection
- USB
- 2x stereo line out met stereo oordopjes
- 5 EQ modi
- werkt op 4 AA batterijen, gaat 5 uur mee
- PC en Mac
- Goede software bijgesloten! RealJukebox
-- ik ben nog op zoek naar afmetingen --

[afbeelding]

Ik ben echt benieuwd, hij past heel gemakkelijk in m'n rugzak en de specificaties zijn ook niet mis. Wel jammer dat hij niet meer te koop is. Het lijkt mij echt een heel goed apparaat. Tenminste wat anders dan de iPod!
Hey! jij bent diegene die op het fok! audioscrobbler group de lijst vervuilt met je spam nummer!
http://www.audioscrobbler.com/group/Fok%2521

verder snap ik niet dat er een voordeel zit aan deze speler..

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:01

hneel

denkt er het zijne van

Ik heb hem ook. Het is echt een eerste-generatie MP3 speler. Redelijk fors en zwaar. USB is versie 1, dus erg traag als je veel data wil lezen/schrijven. USB heeft bovendien een aparte driver nodig. WinXp herkent hem standaard niet. Je hebt dan wel echte externe harddisk. Naar ik begreep kon dat met de ipod niet zonder meer. Geen last van DRM of itunes of dergelijke grappen.

* hneel heeft de harddisk vervangen door een 40gb, nadat de originele gecrasht was.

Verder is leuk aan deze speler dat er een groep hobbyisten er een eigen besturing voor heeft geschreven. Google naar rockbox.

[ Voor 23% gewijzigd door hneel op 11-02-2005 13:39 ]

Pagina: 1