[2000/XP] Probleem keybord instellingen bij terminal server*

Pagina: 1
Acties:

• Ora et Labora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-04 15:19
Ik heb een probleem met de toetsenbordinstellingen bij terminal server, als ik inlog op ts staan de keybord instellingen op EN, de autocorrectie van office werkt daar niet goed op, als ik de instellingen wijzig naar NL en de En weggooi, werkt het wel goed, echter als ik uitlog en weer inlog staan de instellingen weer op EN.
Dit is zo bij alle clients, ook bij administrator zo, zelfs als ik het als local admin wijzig blijven de instellingen veranderen, dit is erg lastig.

Weet iemand hoe ik dit kan veranderen dat zodra er een client inlogt op ts de toetsenbord instellingen gelijk op NL staan?

Er zijn meerdere topics over geweest maar niet met een echte oplossing

edit:
Win2k terminal server.
Clients werken meeste met winxp

[ Voor 5% gewijzigd door Ora et Labora op 09-02-2005 12:18 ]

Who's general failure, and why is he reading my disk?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Windows neemt de settings over die lokaal op de client PC gekozen zijn - pas je die ook aan?

Verder - welke versie van Windows op de server en welke versie van Windows op de client hebben we het hier over? :)

• Ora et Labora
right, bijgewerkt

De toetsenbord en land instellingen voor de client staan op Nederlands ingesteld, deze neemt hij echter niet mee tijdens de terminal server sessie. in TS bljiven de instellingen op En staan...

• Ora et Labora
"kick" niemand meer?

• Ora et Labora
Ik heb intussen nog steeds het probleem, het is niet zo ernstig,omdat we nu elke keer gewoon even handmatig de instellingen goed zetten, maar het zal wel leuk zijn als er een oplossing voor te vinden is, buiten het opnieuw installeren van Terminal server of office

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Al eens de RDP client geupdate?
Als ik het goed heb is de RDP client ondertussen op versie 5.2 - misschien dat die een oplossing voor je probleem geeft? :)

Staan er verder nog foutmeldingen in je application/system log hierover? :)
Pagina: 1