Toon posts:

[DVD] Duallayer branden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik had een lang stuk video (138 minuten) dus ik wilde dit op DualLayer DVD's branden.

Ik heb dit gemaakt MEt Pinnacle Studio 9. Vervolgens gebrand met mijn NEC 3500a brander op Traxdata DVD+R DL

Nu kan ik hem wel op mijn computer afspelen met PowerDVD 6, maar niet op mijn standalone DVD spelers.

Alle DVD+R gebrand op deze manier (via Pinnacle) worden wel afgespeeld op standalone spelers.

M'n Philips DVD spelers zegt: No Disc, M'n LG DVD/Videocombi zegt DiscError

Waar kan dit aan liggen?

Verwijderd

Buiten het feit dat deze topic waarschijnlijk in opslagmedia categorie hoort, zal ik toch een antwoord geven:
er zijn twee dingen die ik kan bedenken:
1. je dvd speler kan niet omgaan met DVD+R DL (firmware update?) Kijk bij www.videohelp.com voor de compatibiliteit van je speler.
2. Is je brander ingesteld voor bitsetting van de DVD+R DL? Daarmee kan je je speler wijsmaken dat je een geperste DVD hebt ipv een gebrandde. Heb je dus de nieuwste firmware (Herrie zou de bitsetting kunnen doen, maar da's een niet door de fabrikant ondersteunde fw, dus op eigen risico gebruiken).

Verwijderd

Topicstarter
idd m'n dvd-speler ondersteund geen DVD+R DL snik!

maar als ik hem dus instel als geperst. alsware. dan zou m'n dvd-speler hem wel pakken?

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

schijnt ook te kunnen helpen als je een nieuwere firmware op je brander gooit, had je dat al geprobeerd?

www.nintendocasemods.com

Verwijderd

Topicstarter
De nieuwste (2.18) zat er al op.

Maar als ik hem dus flash met die van van 'Herrie' dan zou het moeten werken ofzo? sorry nog niet helemaal begrepen

(oja, misschien zou een lief modje hem willen verplaatsen naar "opslagmedia" :+ )

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2005 12:28 ]

Verwijderd

Ik heb een Plextor en dus geen ervaring met Herrie (speciaal geschreven voor de NEC's). Je zult ff moeten checken op de 'opslagmedia' of op de www.cdrinfo.com of cdfreaks.com fora rondstruinen. Daar staat heel vaak genoeg info B)
Good luck!

• tHe_BiNk
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

tHe_BiNk

He's evil! Very EVIL!

Je kan ook even op vcdhelp.com kijken of anderen met eenzelfde standalone DVD player ook props hebben met DVD+R DL media.

APPLYitYourself.co.uk - APPLYitYourself.com - PLAKhetzelf.nl - Raamfolie, muurstickers en stickers - WindowDeco.nl Raamfolie op maat.

Pagina: 1