Toon posts:

Iso groter op mij ftp als waar ik hem weg haal

Pagina: 1
Acties:
  • 57 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand dit wel eens meegemaakt als ik een iso file bij me maat download dan loopt die door de 100% heen de file word bij mij dus groter als dat die bij hem is.....

ik download met flashfxp 3.0 onder windows xp sp2 schijven zijn ntfs geformateerd....

wie kan me hier mee helpen.....

gr Boris©

• JER00N
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Het kan zijn dat de iso nog niet helemaal gekopieërd was naar je maat's pc terwijl jij al begon te downloaden. Dus dat jij bijvoorbeeld begint te downloaden als die iso 400 mb is, en inmiddels wordt die iso ook nog groter :P

Wat het misschien ook kan zijn is dat de ftp-lijst verkeerd geinterpreteerd wordt. Zo heb ik ook wel eens gehad bij een image van 4,3 gb dat er in mijn ftp-client '0 bytes' stond omdat ie dat grote getal van 4,3 gb (dus 10 cijfers) niet goed aan kon en daardoor een andere grootte aangaf.

• UltimateB
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

UltimateB

Pomdiedom

Ik vraag me eigenlijk af of die image wel gewoon functioneerd.

"True skill is when luck becomes a habit"
SWIS

Verwijderd

Topicstarter
nee dat is het helaas nie me maat kan de file wel openen met deamontool... en de setup draaien.......... de file is dus wel compleet alleen hij maakt em bij mij groter we hebben alleeen geen idee wat die meer binnen haalt je zou zeggen als de file compleet is moet die stoppen....

gr Boris©

• Stamgastje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-02-2020
Heb je wel een binary transfer gedaan? Of heb je hem toevallig op ascii staan?

En hoeveel groter wordt de image?

• Svennos86
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-04-2023
uhhh verschil in grootte van schijfclusters? 8)7

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-08 09:43

Remy

I usually get 100% accuracy

LinkedIn
Instagram