Mensen, ik overweeg de wereld te verblijden met mijn muziekcollectie. Daarvoor zoek ik een P2P programma dat in daemon mode (als een service, zonder dat het een complete grafische omgeving nodig heeft) op een UNIX machine (Linux, FreeBSD, Solaris) kan draaien, zodat ik het niet de hele tijd op mijn pc moet draaien. Op zich leek mldonkey me wel in aanmerking komen, maar ik dacht: laat ik eerst even jullie ervaringen vragen alvorens op goed geluk programma's te gaan uitproberen. Zijn er aanraders op dit gebied ? Het gaat dus alleen om het sharen van spullen, als ik zelf wat wil downloaden draai ik wel een client op mijn pc.
Azureus kan draaien met alleen de webui geladen. Dan kun je met een willekeurige webbrowser ernaartoe connecten (mits je Java hebt) en je kan het vrij relaxed gebruiken. Je kan nieuwe torrent files uploaden en hij gaat ze ophalen voor je en met de rss plugin(s) kun je zelfs dat automatiseren.
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
Verwijderd
wat een nobel doel om alleen maar te verspreiden. Ik ben zelf bezig met aMule onder freebsd. Dat heeft een deamon in beta(?) fase, en het werkt vooralsnog niet echt relaxt. Ben dus ook op zoek naar iets beters.