Ik heb pas een Chaintech ZNF3-250 Zenith en alles is reeds ingebouwd. Bij de Zenith serie van Chaintec zit altijd een 5,25" frontdrive welke kaartlezers en een display bevat. Het display geeft met opstarten foutcodes weer. Op hardware.info is in deze test beschreven dat je met een Chaintech windows programmaatje dat je kan installeren in windows de cpu temperatuur krijgt.

Ik wil dit programmaatje hebben een link zou dus van harte welkom zijn.

Ik kan dus met geen mogelijkheid dit betreffende programmaatje vinden, ook niet op de Chaintech site. Ook een vriend van mij dit eenzelfde P4 moederbord van Chaintech heeft mist nog steeds deze functionaliteit.Op deze C-box 3 vinden we een geheugenkaart lezer terug, een Firewire aansluiting, aansluitingen voor geluid en twee USB 2.0 aansluitingen. Ook zit er nog een display op, die tijdens het opstarten de verschillende post-codes laat zien. Wanneer het systeem vastloopt tijdens het opstarten, kun je aan de code zien waar het fout gaat. Dezelfde display geeft in Windows, wanneer het Apogee overklok programma wordt gestart, de CPU-temperatuur weer.
Ik wil dit programmaatje hebben een link zou dus van harte welkom zijn.
[ Voor 4% gewijzigd door Hollanda op 09-02-2005 10:50 ]