Ik heb een computer met een AMD Athlon 2100+. Laatst ging mijn HDD stuk en omdat ik nog garantie had heb ik hem terug gebracht naar de winkel.
Vlak voordat ik hem terug bracht kreeg ik steeds het probleem dat als ik een cd afspeelde met de DVD/CD-Rom speler of cd writer in windowsmedia player dat ik dan niks anders meer kon doen omdat dan de CD niet meer normaal speelde maar ging haperen. De processor was met alleen het spelen van de CD al 100% bezig.
Nu heeft de winkel mijn pc gemaakt(nieuwe HDD) maar het probleem is nog niet opgelost.
.
Vroeger kon het wel dus ik vraag mij af wat nu eht probleem kan zijn. Is er iemand die weet wat normaal is (hoeveel procent de processor bezig is) met het spelen van een CD in Windows media player.
De man in de winkel zei dat mijn Moederboard of prosessor kapot is. kan dat?
Het fysieke geheugen is 1250MB en er word maar 103MB gebruikt (staat in taakbeheer) dus dat kan het probleem ook niet zijn.
Of zou het een probleem van de geluidskaart kunnen zijn?
Ik begrijp er niks van. Eerst werkte het wel namelijk.
Ik heb een AMD athlon 2100+
MSI moederboard ms-6380 K7T-266A pro2
Ik heb een lite on dvd-Rom 16x48
lite on CD-RW 40x12x48
Geluidkaart: Terratec DMX 6fire 24/94
Vlak voordat ik hem terug bracht kreeg ik steeds het probleem dat als ik een cd afspeelde met de DVD/CD-Rom speler of cd writer in windowsmedia player dat ik dan niks anders meer kon doen omdat dan de CD niet meer normaal speelde maar ging haperen. De processor was met alleen het spelen van de CD al 100% bezig.
Nu heeft de winkel mijn pc gemaakt(nieuwe HDD) maar het probleem is nog niet opgelost.
Vroeger kon het wel dus ik vraag mij af wat nu eht probleem kan zijn. Is er iemand die weet wat normaal is (hoeveel procent de processor bezig is) met het spelen van een CD in Windows media player.
De man in de winkel zei dat mijn Moederboard of prosessor kapot is. kan dat?
Het fysieke geheugen is 1250MB en er word maar 103MB gebruikt (staat in taakbeheer) dus dat kan het probleem ook niet zijn.
Of zou het een probleem van de geluidskaart kunnen zijn?
Ik begrijp er niks van. Eerst werkte het wel namelijk.
Ik heb een AMD athlon 2100+
MSI moederboard ms-6380 K7T-266A pro2
Ik heb een lite on dvd-Rom 16x48
lite on CD-RW 40x12x48
Geluidkaart: Terratec DMX 6fire 24/94