Toon posts:

[iPod / iTunes] Sommige tracks niet toe te voegen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand waarom ik sommige albums van mijn mp3 collectie niet aan de muziek bibliotheek kan toevoegen van Itunes 4.7. Hierdoor verliezen ook mijn smart playlists een deel van hen functie.

Dank alsvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacWolf
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-09-2024
Mogelijk zijn:
* Nummers read-only en worden niet gekopieerd naar centrale map (die instelling is uitgezet)
* Slechte tags, waardoor een aantal nummers wel in je bibliotheek terug zijn te zien, maar niet in de 'browse' optie. Je kan bijvoorbeeld de nummers sorteren op naam in de bibliotheek en kijken hoeveel nummers je tegenkomt met lege naam/album velden.

Iemand anders nog ideëen?

Microsoft Windows: A thirty-two bit extension and graphical shell to a sixteen-bit patch to an eight-bit operating system originally coded for a four-bit microprocessor which was written by a two-bit company that can't stand one bit of competition.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-10 17:20

dawuss

gadgeteer

Niet-ondersteunde formaten? Misschien zijn die missende albums wel in Ogg Vorbis formaat, wat bij mijn weten nog niet wordt ondersteund door iTunes :)

In ieder geval mag je wel wat meer details geven, want dit is nogal een wazig verhaal ;)

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Voor de duidelijkheid: tussen mijn albums zitten geen ogg bestanden meer uiteraard :z

@MacWolf ik kan de albums niet eens toevoegen aan mijn bibliotheek, er gebeurt gewoon niets als ik ze toevoeg aan die bibliotheek. Ik heb het hier over slechts een aantal albums van mijn gehele collectie... de rest doet het wel gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-10 19:11

chem

Reist de wereld rond

Modbreak:Lees de volgende keer de tekst voor je een topic plaats:
Kies een duidelijke titel waarmee je het probleem samenvat.
Spel de productnamen zoals het hoort: het is iPod, Mac, Mac OS X, iPhoto etc. en niet Ipod, IPOD MAC e.d.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-10 10:51
Ik zou wel willen weten hoe het komt... Want dat is eigenlijk wat ik wil. Ff een mp3 afspelen zonder dat het weer in de bibliotheek wordt gezet.

Nu heb ik audion naast itunes draaien maar dat is toch niet helemaal wat ik wil :(
Pagina: 1