Toon posts:

[Exchange] Mailbox verwijdert; hoe recoveren? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zit even met het volgende probleem. Er is per ongeluk een mailbox verwijderd die uiteraard niet weg had gemoeten. Ik zie hem nu nog staan als deleted mailbox.
Ik heb nu gelezen dat je cleanup agent moet draaien en dat er dan een kruis voor komt te staan, dit werkt ook en op die hoogte ben ik nu.
Probleem is nu echter dat wanneer ik wil reconnecten ik een window krijg om AD users in te vullen, wanneer ik hier een naam in type dan vindt ie deze niet. Heb al diverse namen geprobeerd waarvan ik zeker weet dat ze in de AD staan. Het werkt verder overal wel alleen niet bij exchange system manager. Iemand enig idee want ik zit aardig omhoog hier.

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 09:22

mutsje

Certified Prutser

al in je eventviewer gekeken welke meldingen je krijgt als je een user probeert te hooken aan de te restoren mailbox??

Verwijderd

Topicstarter
Het enige wat ik hier kan vinden betreft exchange is het volgende;

Cleanup of deleted mailboxes that are past the retention date is finished on database "First Storage Group\Mailbox Store (SERVERNAAM)".
0 deleted mailboxes (0 KB) have been removed.
2 deleted mailboxes (46060 KB) have been retained.

Vreemde is dat ik bij mailbox recovery centre ook niets in de AD kan vinden, het lijkt wel of de exchange niet helemaal goed aan de AD hangt?? :? Iemand enig idee? Sowieso thanks voor de tip mutsje....en zullen we dat van laatst maar vergeten?? _/-\o_

Verwijderd

krijg je een foutmelding of vind ie gewoon niks?
Staan er misschien meldingen in de event log op je DC?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik verplaats je topic en pas je topictitel even aan; voor zover ik weet is Exchange nog steeds geen OS :)

Exchange 2003 mailbox recover > [Exchange] Mailbox verwijdert; hoe recoveren? *
WOS > SA

[ Voor 34% gewijzigd door Spider.007 op 09-02-2005 10:29 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Als ik probeer te reconnecten krijg ik een bekende rode kruis melding met:
an object or user with the name **** can not be found.
Als ik probeer via mailbox recover centre dan krijg je echt de melding dat ie een gebruiker gewoonweg niet kan vinden en krijg ik de optie om wat uitgebreider te zoeken (wat overigens ook niet werkt)
Als ik probeer te reconnecten ziet hij wel ons domein en ook de OU' s alleen gebruikers pakt ie gewoonweg niet.
Als ik bij servers kijk zie ik onze server staan en dan staat RPC-HTTP not enabled. Zou dat er wat mee te maken kunnen hebben?

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat ik het al heb, als je wilt reconnecten moet het een gebruiker zijn die nog geen mailbox heeft. Misschien logisch, ik wist het niet..... :?
Bedankt in ieder geval!
Pagina: 1