Toon posts:

[VBS] USB poort dichtgooien

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit hier met een Laptop met Windows 2000 erop,
Het netwerk is verbonden met een USB to Fast Ethernet AdapterUSB to Fast Ethernet Adapter.
Het probleem is echter dat de gebruiker elke keer deze adapter uit de usb moet halen.
Nu dacht ik aan een soort script wat deze poort afsluit en loszet , zonder dat de gebruiker iedere keer de kabel er uit hoeft te halen.
Ik kon verder op GoT geen vergelijkbaar probleem vinden en ben niet zo thuis in VBS ,
iemand een idee of heeft iemand hier ervaring mee?

• OZ-Gump
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-05-2024

OZ-Gump

terug van weggeweest

Het probleem is echter dat de gebruiker elke keer deze adapter uit de usb moet halen.
De vraag is natuurlijk: WAAROM moet de gebruiker elke keer deze adapter uit de USB poort halen? Misschien zijn er andere oplossingen voor je probleem.

Overigens, als je naar de QuickStart kijkt zie je dat we eigenlijk wel iets meer informatie van je nodig hebben... Wat heb je zelf geprobeerd, waarom werkte dat niet, enz.

[ Voor 10% gewijzigd door OZ-Gump op 09-02-2005 09:26 . Reden: added url ]

My personal website

Verwijderd

Topicstarter
Nee dit is mijn probleemstelling , ik heb vanalles geprobeert en op verschillende systemen, het lijkt erop dat het betreffende adapter niet werkt. Dus zoek ik een oplossing in vorm van een scriptje dat de usb poort dichtgooit en loszet.

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:40

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Verwijderd schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 09:36:
Dus zoek ik een oplossing in vorm van een scriptje dat de usb poort dichtgooit en loszet.
Programming & Webscripting gaat over programmeren en dan vooral het zelf programmeren van zaken en problemen die hierbij komen kijken. Zoek je een kant en klaar script, dan zit je hier verkeerd en gaat dit topic dicht. Wil je het zelf maken, dan zal je je moeten verdiepen in VBScript. Een andere optie is om iemand in te huren.

In deze vorm van het topic zie ik weinig mogelijkheden voor Programming & Webscripting. Besluit je om het zelf te maken, dan ben je van harte welkom om een topic te openen. Let wel op de Quickstart :)

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:12

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Verwijderd schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 09:36:
Nee dit is mijn probleemstelling , ik heb vanalles geprobeert en op verschillende systemen, het lijkt erop dat het betreffende adapter niet werkt. Dus zoek ik een oplossing in vorm van een scriptje dat de usb poort dichtgooit en loszet.
Dan spijt het me, maar dan sluit ik je topic. Hier in Programming & Webscripting draait het om het zelf programmeren. Vragen voor kant en klare script zien we hier liever niet. Zie ook P&W FAQ - Scriptrequests

offtopic:
Is gorgi_19 me weer te snel af zo op de vroege ochtend ;) :w

[ Voor 7% gewijzigd door Creepy op 09-02-2005 09:45 ]

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Dit topic is gesloten.