[PST] Problemen met PST bestand

Pagina: 1
Acties:

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:14

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Topicstarter
Goedenmorgen,

Een gebruiker heeft bij mij op het werk de magische grens van 2 gigabyte overschreden met haar PST bestand.

Nu geeft outlook aan dat deze corrupt is wanneer je hem wil gebruiken. Outlook geeft dan aan dat je de Reparatieset moet gebruiken. (scanpst.exe)

Na deze gedraaid te hebben helaas geen geluk!

Toen heb ik gebruik gemaakt van het programma Oversized PST. Deze haalt een gedeelte uit het PST bestand (origineel heb ik nog!) weg en zorgt dat het bestand kleiner word dan 2 gig.

Helaas mocht dit ook niet baten.

Nu zit ik hier met een gebruikSTer met de tranen in haar ogen en smeekt me haast of er nog een oplossing is.

Nu waren dit mijn enigste 2 oplossingen en vroeg ik me af of allmighty GoT een idee heeft?

[ Voor 6% gewijzigd door Falcon op 09-02-2005 08:41 ]

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Verwijderd

Hmm., er is een progje waar je kan aangeven hoevel er van een pst afgehaald moet worden, dus beginnen met 20 mb er af halen, kijken of die werkt en dat langzaam opvoeren, die werkte meestal erg goed, maar kan even niet op de naam komen

edit:
Ik denk deze: http://support.microsoft....aspx?scid=kb;[LN];Q296088

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2005 09:44 ]

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-08 22:57

Gerco

Professional Newbie

Probeer misschien wat 3rd party tools, ik heb bijvoorbeeld LibPST gebruikt om mijn outlook mailbox te converteren naar een open formaat. Waarschijnlijk kan Outlook dat formaat ook wel weer inlezen (of je kan het ergens anders mee wel weer converteren naar iets wat Outlook kan lezen). Op die manier kun je de mail wat opschonen en hopelijk weer teruglezen in Outlook.

Je kan ook Outport proberen, die draait onder Windows (itt LibPST, dat is *nix only geloof ik). Het zou kunnen zijn dat deze alleen werkt als je Outlook nog werkt, maar dat weet ik niet zeker.

[ Voor 24% gewijzigd door Gerco op 09-02-2005 10:15 ]

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

• Falcon

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Topicstarter
Helaas heeft dit allemaal niet mogen baten. Iemand nog een idee?

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:22

Qwerty-273

Meukposter

Back-up terug halen waar de pst nog niet over de 2 gb heen is?
Anders ben ik bang dat het echt een verloren zaak is. scan.pst lost het probleem meestal wel op. Welke outlook versie gebruik je eigenlijk?

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

• Falcon

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Topicstarter
Helaas zitten we net voor de migratie XP en ze werkt dus NT bak met outlook 97. En nu komt het ergste ze heeft deze .. jawel.. lokaal staan. Dit kan helaas bij haar door een instellingen voor een programma.

Helaas haar eigen schuld maar ja dit wist ze ook niet...

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

The Real Falcon schreef op zondag 13 februari 2005 @ 21:33:
Helaas heeft dit allemaal niet mogen baten. Iemand nog een idee?
Heb je wel genoeg van die file afgehaald met PST2GB? Als je er te weinig vanaf haalt zal het niet lukken. Begin gewoon door er een paar honderd MB vanaf te halen.

Als het met PST2GB.exe niet lukt (daarmee heb ik zelf zo'n probleempje al eens op kunnen lossen) dan vrees ik dat je morgen slecht nieuws mag vertellen. Jouw gebruikster is haar mail dan gewoon kwijt.

[ Voor 48% gewijzigd door downtime op 13-02-2005 23:28 ]

• Witte
  • Laatst online: 18-08 10:09
Installeer op een andere pc outlook 2003 of XP en probeer je PST-bestand daarmee te openen.
Dat heeft mij wel eens 2 GB aan mails gered!!!
En dan je pst bestand opschonen, comprimeren en op een backup-plek op je netwerk terugzetten!!!

No flame but... Nu is 2 GB lokaal aan mails en bestanden natuurlijk erg dom. Harde schijf-crash -> dag dag.

Houdoe

Pagina: 1