Toon posts:

Amd 3400 tot ...

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heb een AMD 64 - 3400+ Newcastle en K8V SE DELUXE mobo met 1536mb ddr 400mhz( 1x 512mb + 1 x 1024mb) @ 2.5 3 3 6 (standaard)
Heb net fsb op 220 gezet met multi op 12x maar starte toen nietmeer op "Overclock failed" Hij draait wel stabiel op 215 en temp is idle 35*
Alle volts ook op standaard.
Is het normaal dat ik maar tot 215 graak zonder ram timing en v aan te passen?

• Appie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04:46

Appie

F1RST Racing

sinds de K8V geen pci/agp lock heeft is waarschijnlijk de max van je bus al bereikt. Heb zelf hetzelde probleem, dat mijn pc boven de 216 instabiel wordt.

let er in ieder geval op dat je je SATA-apparaten niet aan de VIA-controller hebt hangen, aangezien deze erg gevoelig zijn voor veranderende bussnelheden.

You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!

Verwijderd

Topicstarter
Nee men sata schijf zit op Promise controller.. Kan ik daar iets aan doen om tog nog ietsje verder te graken? zonder ander mobo te moeten kopen?

• AJ1815
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-08-2021
Zie ook: [rml][ OC & INFO] AMD Athlon64 OC resultaten deel 8[/rml] daar vind je een boel mensen en hun ervaringen met het OC-en van AMD64. Misschien is het dan ook niet meer zo nodig om een "eigen" topic te beginnen...

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Ik wil je idd vragen een kijkje te nemen in [rml][ OC & INFO] AMD Athlon64 OC resultaten deel 8[/rml] Ik denk dat je daar meer dan genoeg informatie zal vinden om je vraag te beantwoorden :)

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Dit topic is gesloten.