Toon posts:

[win xp] outlook express steeds map aanmaken

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Iedere keer als ik outlook express open dan opent het programma met de melding dat ik map moet aanmaken. Waar kan ik dat uitzetten en weer gewoon na het opstarten direct naar mijn postvak-in gaan?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Welke melding krijg je exact? Interpretatie van foutmeldingen zijn eigenlijk maar zelden zinvol, dus je kan beter de 100% exacte foutmelding geven :)

Verder - wat heb je zelf al geprobeerd om je probleem op te lossen? Waar heb je bijvoorbeeld al eens op gezocht?

Verder horen vragen over Outlook Express niet in Windows Operating Systems thuis, maar zijn die veel beter op z'n plek in Software Algemeen - ik ga je topic dan ook verplaatsen :)

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor het verplaatsen.
Heb gezocht op map aanmaken en alles wat met outlook express te maken heeft gezocht.
Het is trouwens geen foutmelding die ik krijg. Ik zal het probleem uitgebreider omschrijven:
Normaal als je outlook express voor de eerste keer opent dan krijg je de keuze om aan te vinken dat je voortaan altijd je postvak-in op wilt starten. Ik krijg deze keuze niet. Als ik het programma start dan krijg ik direct op het scherm de mogelijkheid om een nieuwe map aan te maken. Kan het wel wegklikken, maar dat gaat na een paar keer al irriteren. Dit moet toch ergens simpel uit te zetten zijn of gewoon ergens een mogelijkheid om te verwijzen naar mijn postvak-in waar hij dan direct naartoe moet gaan?

Bedankt alvast

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

dan krijg ik direct op het scherm de mogelijkheid om een nieuwe map aan te maken
Hoe uit dit zich :?

Kan je geen screenshot maken hoe het eruit ziet?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
Heb screenshot gemaakt, maar hoe krijg ik hem hierop? Kan hem niet kopieren en als ik naar "voeg een afbeelding toe ga", dan kan ik alleen een url toevoegen.

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Mmm... Je hebt dus nergens iets van webspace? Mail het desnoods even naar me: Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/forum/user_email_gfx/5059/FFFFFF/5C5850/1

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je hulp. Alleen je link naar je e-mail werkt niet. Zie alleen dit: http://gathering.tweakers..._gfx/5059/FFFFFF/5C5850/1 en kan nergens op klikken.

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Verwijderd schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 12:36:
Bedankt voor je hulp. Alleen je link naar je e-mail werkt niet. Zie alleen dit: http://gathering.tweakers..._gfx/5059/FFFFFF/5C5850/1 en kan nergens op klikken.
Klopt is een plaatje, anders heb ik straks ontiegelijk veel spam in m'n mailbox ;) Dus niet zo lui, maar effe overtypen :P

Misschien ook eens dit topic goed doorlezen: Software Algemeen - Beleid ?

[ Voor 13% gewijzigd door BtM909 op 09-02-2005 12:39 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ja had hem al over getikt natuurlijk en kreeg daarop een leeg scherm te zien.

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:08
Als het plaatsen van een plaatje (in de FAQ staat gewoon hoe dat moet) al niet lukt, en vervolgens zelfs het sturen van een mailtje met het plaatje erin zodat iemand anders dat kan plaatsen al een onoverkomelijk probleem is, dan gaat het echt helemaal nergens heen met dit topic.

Waarschijnlijk is er iets mis met je installatie, of staat er spyware of een virus op of iets in die richting. Maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen totdat je met meer informatie komt. Een screenshot zou daarbij kunnen helpen in dit geval. Als het echt te lastig is om zoiets voor elkaar te krijgen, is het misschien een beter idee om eens te kijken op beginnersweb, aangezien we op GoT nog wel verwachten dat je genoeg van computers weet om zulk soort basisdingen voor elkaar te kunnen krijgen.

Aangezien je hier al verschillende malen op bent gewezen en er zelfs al voor gewaarschuwd bent dat je harder moet proberen je probleem zelf op te lossen, of om in ieder geval genoeg informatie te geven als dat niet lukt, ga ik ook dit topic nu sluiten.

Je mag best een nieuwe openen, maar beschrijf dan duidelijk wat er precies mis is met het gedrag van Outlook Express, en plaats er een screenshot bij. Als je niet kunt uitvinden hoe dat moet, dan kun je je wat mij betreft de moeite besparen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.