Gezien de rest van de posts op dit forum komt er nu een hele stomme vraag, maar ik zit er toch wel maar even mee. Ik heb een Radeon 9700 Pro overgenomen van een vriend, en die had een eigen ventilator erop zitten. Nou zit daar een kabeltje op(voor de voeding neem ik aan) waarvan ik niet weet waar ik die moet laten. De connector heeft 3 gaatjes, op een rijtje naast elkaar.
Ik begrijp van de site van Zalman(ventilator is van hun) dat ik die met een multi-connector op de voeding kan aansluiten, maar die multi-connector heb ik dus niet. Verder kan ik op het moederboard niks vinden waar ik hem in kan pluggen(voor als het helpt ik heb een Dell Dimension 8200. Kan iemand me hiermee helpen?
Ik begrijp van de site van Zalman(ventilator is van hun) dat ik die met een multi-connector op de voeding kan aansluiten, maar die multi-connector heb ik dus niet. Verder kan ik op het moederboard niks vinden waar ik hem in kan pluggen(voor als het helpt ik heb een Dell Dimension 8200. Kan iemand me hiermee helpen?