Toon posts:

[MSN] KAPOT

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
doet msn het bij jullie?
hier is ie al kei lang down :(

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Hij komt wel weer online :)

Verwijderd

Topicstarter
messenger.msn is ook al down 1 of adnere error

Verwijderd

Hoezo verslaafd :P

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:22
ik gebruik msn niet zovaak... maar als ik het gebruik is het toch best vaak down merk ik... GRRR
gelukkig zitten de belangrijkste mensjes bij mij ook op SKYPE :D
hier message van e-messenger
MSN is having problems at this moment. Signing in is not working correclty. Because of the many login requests we have put up this light page. Please check back regularly to see if the Problems with MSN are fixed. Sorry for any inconvenience.

lijkt erop alsof emessenger zichzelf de schuld geeft... beetje heel vreemd vind ik dat... zij kunnen helemaal niet weten of zij de oorzaak zijn van storing bij Msn

[ Voor 69% gewijzigd door Jazco2nd op 08-02-2005 23:34 ]

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Verwijderd

Topicstarter
wil ik een keer msnen doettie het niet

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Sorry, maar je laatste post was in augustus in 2004. En je komt hier alleen even heen om te melden dat MSN niks doet?

Als je de FAQ gelezen had dan had je zo'n topic niet hoeven openen. Het komt wel weer up..

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Kei lang 7(8)7
Moet jij geen carnaval vieren? Kom je er vanzelf wel achter wanneer msn weer online is ;) Het is nl. niet de bedoeling om voor elke storing een topic aan te maken. Je kan veel beter hier kijken:

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Euh, waarom zeur je hier? Wij zijn niet van MSN, en hebben er niets mee te maken. Ik zou zeggen: bel klantenservice, of mail ze!

Wie weet heb je een virus/spyware/aangepaste hosts file. Of ligt het aan JOU, dat je al je internet via een spyware proxy laat gaan ofzo...

Verder vraag ik me af wat voor taal je spreekt, je posts getuigen niet van interpunctie en correct gebruik van de Nederlandse taal, iets wat de FAQ en registratievoorwaarden toch wel voorschrijven. Wat de registratievoorwaarden óók vertellen, is dat je eerst ZELF wat moet proberen, en daar verwachten we niveau van een tweaker bij. Dit is géén hulpforum! Dit is een gebruikersforum, waar wát basiskennis verwacht wordt!

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2005 23:35 ]

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 23:33:

Wie weet heb je een virus/spyware/aangepaste hosts file. Of ligt het aan JOU, dat je al je internet via een spyware proxy laat gaan ofzo...
Daarom komt hij hier vragen denk ik. Zeker van zijn dat het niet aan hem ligt.

[ Voor 7% gewijzigd door jelmervos op 08-02-2005 23:34 ]

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Verwijderd

hier is ie tussen half 11 en half 12 ff up geweest maarja toeni k eindelijk degene had die ik nodig had klapte ie er weer uit .... maarja microsoft he kan niet anders!!! }:O

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:22
Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 23:33:
huh? wat is dat nou weer voor een onnuttige opmerking? tis toch duidelijk dat dit aan msn ligt en niet aan iemands pc?

Verwijderd

Topicstarter
juist kaasoeflee
en vlieg me niet meteen aan jullie :|

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Jazco2nd schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 23:35:
[...]

huh? wat is dat nou weer voor een onnuttige opmerking? tis toch duidelijk dat dit aan msn ligt en niet aan iemands pc?
Zo duidelijk is dat niet. Als hij iets vaags doet, dus bijvoorbeeld een "niet zo lieve" proxy gebruikt , dan kan het best zijn dat die proxy zegt van laten we een klein jongetje gaan irriteren :Y)

Verwijderd

hij doet het hier al heel de avond niet..
ach... dan kan ik nu teminste eens aan het werk :)

Verwijderd

Euh, het werkt hier opzich wel. Ik gebruik alleen GAIM als client (echte client vind ik crap), misschien dat het daar aan ligt...

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 06-07 14:10
Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 23:34:
hier is ie tussen half 11 en half 12 ff up geweest maarja toeni k eindelijk degene had die ik nodig had klapte ie er weer uit .... maarja microsoft he kan niet anders!!! }:O
En waar slaat jouw post op? Flamen omdat je huis-tuin- en keukenpc'tje (1 ghz hooguit) met Windows 98 erop, met MS Office XP, met Bonzi Buddy, met WMP10, met 180solutions, met WINDupdates, met Gator, met Norton Systemworks 2005, en met 3 virussen, en verder unpatched sloom is? Nee sorry, maar je opmerking raakt kant nog wal.

MS legt zelf uit dat het door een hardwaredefect komt. Dat heet onvoorspelbaar. Ter vergelijking: zelfs bij een Rolls-Royce kan wel eens iets kapot gaan. Een wiel bijvoorbeeld. Dan geef je toch ook niet meteen de fabrikant de schuld, omdat ze geen metalen wielen maken, maar 'slechts' rubberbanden?

We are shaping the future

• Gutteguttegut
  • Laatst online: 21-07 11:17

Gutteguttegut

CEO of TFD

Ik heb icq en yahoo messenger maar weer van stal gehaald.. :P

The birds turned into The Flying Dutchmen!

• moto-moi
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

STUK :'(
STUKKKKK!!!! :'(

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.