[iPod] Muziek sorteren op titel

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSchop
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-07-2015

DaSchop

Hallo, ik ben Bastiaan

Topicstarter
Dag.

Is er een manier om op je iPod alle nummers van een bepaalde artiest op titel gesorteerd te krijgen?

Als je op je iPod browsed: Muziek>Artiest>Alle (Albums) is de muziek namelijk eerst op album gesorteerd en dan pas op titel.

En als je 100+ nummers van een artiest hebt, verdeeld over 6 albums is dat vaak wel even zoeken...

Ik zal vast iets missen maar ik zie echt niet wat...

Iemand?

>> Bastiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wutroe
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12:41
Ik zet er altijd (handmatig) het nr. van het nr. ( 8)7) Dus: 01 - titel

Maar dit lijkt me erg veel en onhandig werk als je al heel veel muziek op je iPod hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacWolf
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-09-2024
Een (smart) playlist maken van een artiest en dan ordenen op titel? Ik weet niet of dat gaat werken in combinatie met de iPod, maar in iTunes lijkt het wel goed te werken.

[ Voor 44% gewijzigd door MacWolf op 08-02-2005 23:54 ]

Microsoft Windows: A thirty-two bit extension and graphical shell to a sixteen-bit patch to an eight-bit operating system originally coded for a four-bit microprocessor which was written by a two-bit company that can't stand one bit of competition.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSchop
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-07-2015

DaSchop

Hallo, ik ben Bastiaan

Topicstarter
Poekoek: Mja, dat is inderdaad niet echt een oplossing als je je hele 20gig iPod vol hebt staan...

En ookal doe je dat, dan staan ze nog steeds op album gesorteerd, heb je niet zo veel aan dus.

MacWolf: Mja, dat kan wel natuurlijk. Maar dat moet ik dan voor elke artiest gaan doen. En dat zijn er 628. En elke keer veranderen als je een nieuw nummer krijgt natuurlijk. Al gaat dat met die smart playlists wel makkelijk... Als ik itunes zou gebruiken. Maar dat kan via Winamp ook wel denk ik.

In ieder geval, dit zou toch gewoon standaard in de firmware moeten zitten? Er zullen toch vast wel meer mensen met dit probleem zitten?

>> Bastiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 15:49
Ja, eigenlijk vind ik dat ook. Bij geen verdere specificatie van album ofzo zouden de nummers inderdaad gesorteerd moeten zijn op alfabetische volgorde.

Hmm, misschien heeft Apple wel een mogelijkheid om tips over firmwares te geven...

edit:
Op de Apple Discussie Fora komen ze ook alleen met het maken van playlists (o.a. hier)

[ Voor 28% gewijzigd door The Evil Brain op 09-02-2005 15:11 ]