Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-11 12:11

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
Ik heb pas TomTom gekocht en ook Maps of Western Europe. Als ik CD3 erin zet en probeer de kaarten van Deutschland/Osterreich/Schweiz te installeren, dan gaat hij SUPERTRAAG kopieren en na een half uur heeft 'ie ongeveer 25% gedaan, maar crasht dan. Heb ook al de CD gekopieerd naar m'n harddisk, dat gaat goed (CD lijkt dus niet beschadigd ofzo), maar als ik 'm vervolgens vanaf hd installeer: zelfde shit.

Komt iemand dit bekend voor? Koop ik een keer legale software... krijg je dit. Dat moedigt je echt aan om vaker legale dingen te kopen. :(

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• RefleXion
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-11 21:33
Heb je wel genoeg geheugen in je PDA zitten?

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-11 12:11

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
RefleXion schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 22:57:
Heb je wel genoeg geheugen in je PDA zitten?
Ja, ik installeer 'm naar m'n flash-kaartje (1GB, nog 800mb vrij, die kaarten zijn nog geen 250mb). En hij begint ook gewoon netjes, gaat alleen SUPERtraag (hoort dat een uur te duren per 100mb ofzo?). En hij crasht halverwege de install. Geen nette melding, gewoon bam, installation abrupt afgelopen. En zelfs in m'n PDA staan de kaarten van Duitsland dan wel bij Installed Applications en die kan ik niet eens verwijderen... :(

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11:45
Het gebeurt mij ook regelmatig dat, wanneer ik een grote kaart moet installeren, het hele zooitje vastloopt.
Het enige wat helpt is via een kaartlezer de maps installeren, gaat trouwens ook een stuk sneller.

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22-01-2024

Majestic

Neerlandici.

Dat zou ook mijn tip zijn.. gewoon via de kaart lezer. Desnoods op een andere plaats installeren en dan handmatig op je CF zetten.

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

• Wouter!
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-11 11:23
Ik heb dit probleem tot op de dag van vandaag ook met de hele kaart van Frankrijk gehad. Enige oplossing die ik kon vinden is de grootste deel-kaarten van het betreffende land installeren ... maar dat doe je natuurlijk liever niet :(.

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
Heb ik ook gehad, bij mij werkte de oplossing die al genoemd is, maar voor de duidelijkheid:
- Bij het installeren, de map installeren naar de harde schijf (C:/ oid)
- De map die op de HDD geplaatst is met een CF/SD card reader overzetten van de HDD -> SD
- SD card terug in de PDA en TomTom kan de kaart dan gebruiken

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 29-11 13:24
ik heb 1 keer de maps overgezet, en via pda naar mn sd lukt idd ook niet. Daarna geprobeert via de optie dat je t ergens anders op wilt slaan, en dan op een geheugenkaart, en het werkte goed :)
Pagina: 1