Toon posts:

is wdm crossbar wdm capture belangrijk voor games

Pagina: 1
Acties:
  • 60 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik zou is willen weten of die wdm drivers belangrijk zijn voor te gamen ik krijg ze namenlijk niet geinstaleerd en ik kan ook geen game spelen of benchmark 3DMark03.ik krijg iedere keer fout code 10 met instaleren van de tv capture driver het ondersteunt namenlijk het windows logo niet :? ohja als ik ze niet instaleer kan ik nog niet gamen,en als ik het zonder die wdm driver probeer dan reboot m'n pc bij een game of 3DMark03 kan iemand mij vertellen wat ik moet doen ?? en de juiste drivers spec: asus a8v deluxe amd64 3000+
xfx geforce 6600gt 128mb agp
1 maxtor 60gb 7200
1 maxtor 160 gb 7200
1024 mb memmery
(500w) cpu B)

• GreyGhost
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:33

GreyGhost

Het is een spook

De wdm drivers zijn voor je video-in die je kunt gebruiken om bijvoorbeeld met s-video of composite vanaf je camera video op je pc te krijgen. Deze zijn niet nodig voor games. Alleen recente forceware is genoeg.

(bij mijzelf moet ik eerst een hele oude versie van de wdm drivers installeren (1.20) anders geeft de installatie van een nieuwere versie ook een code 10, geen idee waarom)

Heb je wel je moederbord chipset drivers (van VIA) (en daarna de forceware) geinstalleerd, dat kan er namelijk ook de oorzaak van zijn dat je geen games kunt spelen.

For I am grey, between the darkness and the light

Verwijderd

Topicstarter
ja als ik wist waar ik het allemaal kan downloaden dan kan ik je het vertellen of ik dat heb gedaan het is een hele nieuwe instalatie ik heb het zelf gebouwd ( 1ste keer) ik heb de instalatie cd's van m'n mobo en van m'n grafische kaart geinstaleerd meer niet van die chipset weet ik niet staan die ook op die cd's ?

Verwijderd

Topicstarter
kan iemand mij vertellen hoe ik er achter kan komen of ik die via chips heb geinstaleerd zo niet waar ik ze kan downloaden of waar het probleem nog meer door kan komen?

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Welke windows draai je dan ? installeer je ook DirectX ? welke games probeer je dan ? heb je al de nieuwste drivers gedownload voor je videokaart ?
van die chipset weet ik niet staan die ook op die cd's ?
Misschien handig als je even kijkt ?

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

• DutchTSE
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
ten 1e: heb je zelf al gezocht wat foutcode 10 inhoud --> www.google.nl
ten 2e: edit je post ipv 2 berichte achter elkaar te plaatsen
ten 3e: memmery = memory/memmory (mag je zelf uitzoeken, geen zin om na te denke ;))
(500w) cpu = (500w) PSU :X

Verwijderd

Topicstarter
ja ok ik heb fouten gemaakt maar jullie begrijpen het en ik weet niet goed hoe het hier werkt ben net binnen dus edit je post is voor mij een raadsel :? ik draai xp pro ik heb directx en ik heb de nieuwste drivers

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2005 00:28 ]

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Ok. En welke fout melding krijg je dan als je een game gaat starten ? (heb je dezelfde fout melding bij alle games ? )

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Verwijderd

Topicstarter
Aap schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 00:34:
Ok. En welke fout melding krijg je dan als je een game gaat starten ? (heb je dezelfde fout melding bij alle games ? )
dat is nou net het leuke ik krijg geen fout melding hij reboot gewoon ik heb ook al geprobeerd in systeem-geavanceerd en dan opstarten uitschakelen maar dan start die toch nog op en nog iets ik heb naar de chip drivers gekeken die staan gewoon op de cd de via 4in 1 driver en ik speel de nieuwste games (half-life 2,doom 3,ut 2004,farcry,painkiller)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2005 01:03 ]

Verwijderd

Topicstarter
[img]http://pic0108[/img] dit is de eerste fout melding

• wibra
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 04-02 19:35
man ik zou je graag helpen, maar blijkbaar heb je bij je pc een toetsenbord gekocht zonder leestekens!
ik kan dus je posts langs geen kanten lezen.

om toch iets constructiefs aan te brengen: zelfs al geeft windows aan dat je drivers niet gecertificeerd zijn, klik gewoon op "toch installeren"

Verwijderd

Topicstarter
wibra schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 02:19:
man ik zou je graag helpen, maar blijkbaar heb je bij je pc een toetsenbord gekocht zonder leestekens!
ik kan dus je posts langs geen kanten lezen.

om toch iets constructiefs aan te brengen: zelfs al geeft windows aan dat je drivers niet gecertificeerd zijn, klik gewoon op "toch installeren"
ja klopt ik heb geen lees tekens ? maar dat heb ik al dedaan maar dan toch werkt m'n systeem niet

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-08 13:54

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welkom op GoT :)

Dat je nieuw bent geeft niet, daarom hebben we uitgebreide registratievoorwaarden gemaakt om je wegwijs te maken op het forum. Helaas ben je er blijkbaar te snel doorheen geklikt, want een paar dingen kloppen niet aan dit topic. Allereerst is het wel de bedoeling dat je je posts een beetje verzorgt. Leestekens en hoofdletters op de juiste plek lezen wat makkelijker, maar nog belangrijker: de specs die je geeft zijn ongelofelijk slordig en er ontbreekt eea, met name welk moederbord je hebt. Verder is het de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat voor je een topic opent én als mensen dingen posten die je niet geheel snapt. Helaas zie ik weinig tot geen aanwijzingen dat je dat gedaan hebt. Dus is deze topic nogal voorbarig te noemen. Ik zou je dus aanraden de zaak goed op een rijtje te zetten, logisch na te denken en op zoek te gaan. Google op dingen die je niet snapt, dan kom je al een stuk verder. Want dit gaat nu nergens heen...

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.