[V&A] veilingmodus zuigt enigszins :)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-10 17:19

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Topicstarter
Ik heb iets meer dan een week geleden een grafische kaart aangeboden in de "veilingmodus". Ik heb aangegeven dat de veilingmodus een week (7 dagen) zou duren en dat dan degene met het hoogste bod dus het artikel zou krijgen (mits deze persoon betaald natuurlijk :P )

Nu de veiling is afgelopen is er een hoogste bod van 32,50 Euro en ik zou deze persoon graag benaderen om alles af te handelen. Wat schetst mijn verbazing, alle informatie van de mensen die hebben geboden is foetsie-bah en niet meer terug te vinden. De veilingmodus is wel leuk en aardig, maar als ik niet terug kan vinden welke user het hoogst heeft geboden na afloop van de veiling, hoe moet ik deze persoon dan benaderen ??

Het lijkt erop dat op het moment dat de veiling voorbij is (in mijn geval 7 dagen dacht ik, eindigend op ik meen 7 februari om ongeveer 15:40 uur) de namen en de bedragen van de mensen die een bod hebben uitgebracht automatisch worden verwijderd. THIS S*CKS !!!! Hoe moet ik nou kunnen achterhalen wie wat geboden heeft ?? Ik heb geen zin dat iemand wacht op een mailtje van mij en dat ik maar niet reageer en dat deze persoon pissig wordt omdat ik maar niet reageer. Dit lijkt me in eerste instantie niet echt een bug maar wel een tekortkoming van V&A2 met de veilingmodus.

Uiteindelijk natuurlijk de vraag: hoe kom ik erachter wie het hoogste bod heeft gedaan nu alle (voor mij in dit geval) belangrijke informatie weggehaald is ??

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 21:18

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Heb je een link naar de advertentie? Dan ga ik even kijken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Topicstarter
Mjah, ik houd me eigen advertentie wel een beetje in de gaten, en je kunt dus ook zien dat de vraagprijs op 20 ligt en het hoogste bod op 32,50...

http://www.tweakers.net/aanbod/advertentie/2151

die stond dus in de veilingmodus maar toen ik een uur ofzow na afloop van de veilingtijd keek was alle info van de bieders weg... en das niet echt handig ;) :)

offtopic:
hmmzzz, heb ik niet met jou ook een " discussie " gehad over de nieuwe regels van V&A via mail ? :p

[ Voor 16% gewijzigd door lameeuw op 09-02-2005 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 21:18

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Ik kan helaas niets meer terugvinden van de veiling of de instellingen daarvan. Lijkt erop dat je een bug hebt gevonden. Meld je deze bug op Devtrack ? Niet meer nodig dus. :)

Zou best kunnen :)

[ Voor 6% gewijzigd door Longbeard op 09-02-2005 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:47

crisp

Devver

Pixelated

Er zou een mailtje gestuurd moeten worden naar de veilingstarter en de hoogste bieder, en de advertentie zou status 'verkocht' moeten krijgen. Er wordt in ieder geval niets hard gedelete; ik zal eens kijken in het databeest wat er precies met deze advertentie gebeurd is :)

edit: de advertentie staat nog op status 'nieuw'. Mogelijk dat het script dat de afgelopen veilingen afhandeld niet functioneert. We zoeken verder :)

[ Voor 27% gewijzigd door crisp op 09-02-2005 10:38 ]

Intentionally left blank

• lameeuw

lameeuw

Topicstarter
crisp schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 10:26:
Er zou een mailtje gestuurd moeten worden naar de veilingstarter en de hoogste bieder, en de advertentie zou status 'verkocht' moeten krijgen. Er wordt in ieder geval niets hard gedelete; ik zal eens kijken in het databeest wat er precies met deze advertentie gebeurd is :)
Een mailtje naar aanleiding van het aflopen van de veiling heb ik niet gehad..... en of de hoogste bieder een mailtje heeft gehad betwijfel ik ook, deze heeft nog geen contact met mij opgenomen.
edit: de advertentie staat nog op status 'nieuw'. Mogelijk dat het script dat de afgelopen veilingen afhandeld niet functioneert. We zoeken verder :)
Dat de advertentie de status "nieuw" heeft, zou dat kunnen liggen aan het feit dat ik de advertentie heb gewijzigd met de vraag of de hoogste bieder contact met mij op wil nemen ?? Ik heb bij de update niet gelet op de status van de advertentie.

Ik weet niet hoe lang na afloop van de veiling het mailtje naar de hoogste bieder en de aanbieder moet gaan. Ik heb dacht ik een uur of 2 a 3 na het verlopen van de veiling de advertentie gewijzigd. Kan het zijn dat dat te snel was ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds gisteren blijft de box met biedingen staan nadat de veiling verlopen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 09:02:
Sinds gisteren blijft de box met biedingen staan nadat de veiling verlopen is.
Mjah, even gekeken en inderdaad staat de informatie er weer. Blijft nu voor mij de vraag hoe kan ik de hoogste bieder benaderen ?? Ik kan wel op de naam van de hoogste bieder klikken en dan krijg ik wel het profiel van deze persoon te zien, maar dan nog kom ik nergens.... De enige mail mogelijkheden zijn naar mezelf en om die kaart nou aan mezelf te verkopen... 8)7

Komt er nog iets van een mailtje naar aanleiding van de veiling of moet ik maar hopen dat de hoogste (of een na hoogste) bieder zelf contact met mij opneemt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-01-2024

marco899

Know's what he wants.

Min of meer met hetzelfde euvel te maken. Ik had drie advertentie's waar verschillende bieders waren. Helaas hebben de meeste bieders geen email in hun profiel staan en was er zelfs een bieding van een persoon, die een profiel heeft uit december 2004 en nog nooit een reaktie op tweakers heeft geplaatst.
Kan er niet een check komen, dat bieders, minimaal een jaar lid zijn en alleen kunnen bieden met een email adres in hun profiel? Anders krijg je helemaal van die marktplaats toestanden.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Topicstarter
Ondanks dat ik nog geen reactie heb gehad van de hoogste bieder is de kaart inmiddels verkocht. Iemand heeft via mail een hoger bod uitgebracht en ik heb dit bod geaccepteerd. Tevens heb ik zelf de status van de advertentie veranderd in VERKOCHT. Echter blijft natuurlijk nog steeds de vraag waar het mis is gegaan, want ik wil eigenlijk nog een aantal onderdelen in de veilingmodus aanbieden. Maar zolang het afhandelen van een veiling niet goed functioneert wacht ik eerst even af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Misschien is het een idee om deze wensen voor de veilingmodus van V&A2 op Devtrack te plaatsen. Dan staan ze overzichtelijk bij elkaar en is het voor een devver ook makkelijker om precies te doen wat gevraagd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitroglycerine
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:23

Nitroglycerine

Autisme: belemmering en kracht

In 1 van mijn advertenties is de veiling inmiddels verlopen (ik had hem op 5 dagen gezet), maar ik heb nog geen mailtje gehad om zo de hoogste bieder te benaderen.

Hier kon uw advertentie staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-10 20:32
Nitroglycerine schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 14:03:
In 1 van mijn advertenties is de veiling inmiddels verlopen (ik had hem op 5 dagen gezet), maar ik heb nog geen mailtje gehad om zo de hoogste bieder te benaderen.
Euh... waarom ga je nu crossposten? Ik gaf je dat linkje in het vorige topic als antwoord op je vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitroglycerine
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:23

Nitroglycerine

Autisme: belemmering en kracht

Crash schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 15:35:
[...]

Euh... waarom ga je nu crossposten? Ik gaf je dat linkje in het vorige topic als antwoord op je vraag ;)
Imho staat hier geen antwoord op mijn vraag, enkel een melding van een maand geleden dat er verder gezocht werd. Misschien is het een idee om tot nader order, tot de bug opgelost is, de veilingfunctie uit te schakelen?

Hier kon uw advertentie staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:47

crisp

Devver

Pixelated

Ik heb dit nog even bij ons in de groep gegooid zodat er nog even naar gekeken wordt.

Intentionally left blank

Pagina: 1