Beste lezers,
XP Home Ned.
intel P4, 3.0 Ghz
Hauppauge WinTv 88x Video capture kaart
Ik heb het volgende probleem: Als ik Pinnacle 9.0 installeer (gewoon officiele versie) en ik probeer via mijn Hauppauge WinTv 88x Video capture kaart een samengestelde videoingang te capturen dan is dit mogelijk. In Pinnacle kan ik uit de volgende videoingangen kiezen:
- samengesteld
- S-video
- Tuner
Ik selecteer "samengesteld" en de opname lijkt goed te gaan. Alleen het resultaat laat te wensen over... Het is nl slecht mogelijk om de kwaliteit van de resultaten aan te passen.
Niet getreurd, er is een patch: Pinnacle 9.3.5.10
Geinstalleerd, verdwijnt echter de optie "samengesteld".
Patch hauppauge kaart geinstalleerd, werkt niet.
Deinstallatie Pinnacle en herinstallatie: versie 9.0.2 werkt goed,
Update naar 9.3.5.10 -> werkt opnieuw niet.
Het programmatje AMCAP gebruikt, dit werkt wel goed. Hierbij kan ik dan ook alle gegevens als video-bron via de Crossbar instellen. Ofwel ik heb nu 2 programma's nodig: AMCAP om te capturen en pinnacle om samen te stellen.
Maar het moet toch ook mogelijk zijn om in 1 programma een video te capturen?
Wie kent bovengenoemd probleem tussen Hauppauge en Pinnacle of wie heeft een idee waar ik het verder moet zoeken?
Dank,
ben
XP Home Ned.
intel P4, 3.0 Ghz
Hauppauge WinTv 88x Video capture kaart
Ik heb het volgende probleem: Als ik Pinnacle 9.0 installeer (gewoon officiele versie) en ik probeer via mijn Hauppauge WinTv 88x Video capture kaart een samengestelde videoingang te capturen dan is dit mogelijk. In Pinnacle kan ik uit de volgende videoingangen kiezen:
- samengesteld
- S-video
- Tuner
Ik selecteer "samengesteld" en de opname lijkt goed te gaan. Alleen het resultaat laat te wensen over... Het is nl slecht mogelijk om de kwaliteit van de resultaten aan te passen.
Niet getreurd, er is een patch: Pinnacle 9.3.5.10
Geinstalleerd, verdwijnt echter de optie "samengesteld".
Patch hauppauge kaart geinstalleerd, werkt niet.
Deinstallatie Pinnacle en herinstallatie: versie 9.0.2 werkt goed,
Update naar 9.3.5.10 -> werkt opnieuw niet.
Het programmatje AMCAP gebruikt, dit werkt wel goed. Hierbij kan ik dan ook alle gegevens als video-bron via de Crossbar instellen. Ofwel ik heb nu 2 programma's nodig: AMCAP om te capturen en pinnacle om samen te stellen.
Maar het moet toch ook mogelijk zijn om in 1 programma een video te capturen?
Wie kent bovengenoemd probleem tussen Hauppauge en Pinnacle of wie heeft een idee waar ik het verder moet zoeken?
Dank,
ben