Toon posts:

[LG Flatron T710BH] Turqoise beeld?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kom vandaag ineens thuis, zet m'n PC aan en heb ineens geen goede kleur meer in mijn beeld. Toen heb ik hem even opengeschroeft (intussen nieuw geheugen erin geknald) en ff gekeken of er niks los zat oid

Toen weer geboot, en dus nogsteeds het turqoise over het beeldscherm heen. Ik zie bijv. rood niet meer, en groen valt grotendeels ook weg. Toen voor de zekerheid even het geheugenbankje er weer uitgehaald, en alles bijgewerkt (drivers etc.). Dit leverde ook niks op :'(

Volgens mijn vriend Dennis (Godjira hier op GoT) zou het dus aan mijn videokaart (Asus A9550) kunnen liggen, of gewoon aan mijn monitor zelf (ik denk ook het laatste).
Ik weet niet of jullie hem dus ook in het turqoise kunnen zien, maar hier voor de zekerheid een screenshotje

Wie-o-wie kan mij verder helpen?!

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:28

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
nope, ik zie mooie kleurtjes.. dus het licht aan je monitor... heb je er nog garantie op? het lijkt op een kabelbreuk (of iets intern kapot aan monitor..) ik heb zoiets vergelijkbaars gehad met een oudere monitor.. als de kabel niet fixed (vast aan de monitor) is dan kan je er een andere VGA kabel instoppen...

Home Assistant Configuratie GitHub V&A

Verwijderd

Topicstarter
Het is inderdaad een fixed kabel, en ik heb dus ook gelukkig nog garantie. De monitor is namelijk pas 1 maand oud... Baalde d'r ook heel erg goed van dat dit gebeurde, maar van 'n pa moest ik eerst maar de MyCom bellen vandaag; wat geen nut zal hebben omdat zij niks kunnen doen vanwege het LG garantiesysteem (vriend werkt bij MyCom :Y)) en eerst op GoT maar wat posten over wat het kan zijn...

• plankie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-06-2025

plankie

ondertitel?... wasda?.....888!

als je nog een andere vga-kaart hebt liggen zou ik die ff proberen, dan sluit je gelijk je normale vgakaart uit en weet je zeker of het al dan niet aan je monitor ligt. Is het ook in dos-modus het geval of tijdens de post van je pc?

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem is inmiddels opgelost... Er bleek een pin op miraculeuze wijze omgebogen te zijn, waardoor de kleuren niet goed doorkwamen ofzo.

Maar hoe die pin in godsnaam zo verbogen komt :?

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-06 16:49

Godjira

To infinity and beyond!

Verwijderd schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 15:39:
Het probleem is inmiddels opgelost... Er bleek een pin op miraculeuze wijze omgebogen te zijn, waardoor de kleuren niet goed doorkwamen ofzo.

Maar hoe die pin in godsnaam zo verbogen komt :?
Je vader zal wel gespeeld hebben met de PC, en je hebt zelf geheugen ingebouwd (mijn oude ;) ), en pas daarna kreeg je dit probleem zei je, dus waarschijnlijk heb je de kabel daarna niet goed aangesloten. Opgelost in ieder geval, blij te horen :).

Profile

Verwijderd

Topicstarter
Andersom Dennis.. Eerst had ik hem aangezet, zal je wel gemist hebben aan de telefoon ;)
Pagina: 1