Ik heb een tijdje geleden een usb hub gekocht van medion. Daarvan had ik eerst de voeding aangesloten. En toen de usb kabel naar de computer toe. Toen kapte mijn computer ermee. Na wat onderzoek ben ik er toen achtergekomen dat mijn harddisk en videokaart kapot zijn gegaan. Dus met een nieuwe harddisk en een oude videokaart draaide het systeem tot vandaag weer.
Ik vermoed dat ook hierdoor mijn nieuwe probleem ontstaan is. Vanmiddag ging mijn computer zomaar uit. Terwijl ik verder niet veel bijzonders aan het doen was( beetje internet). Toen wilde hij niet meer aan. Na een keer aangezet te hebben zonder voedingkabel erop en daarna weer met voedingskabel ging hij weer aan. Verder was er niks meer aan de hand toen. Half uurtje/uurtje later ging hij weer zomaar uit, weer terwijl ik wat aan het internetten was. Toen ging hij (bijna zeker) weer uit zn eigen aan. Dus toen heb ik weer iets van een uurtje zitten werken. En toen was hij ineens weer uit. En nu is hij helemaal niet meer aan te krijgen. Hij reageert nergens meer op. Zelfs niet met alleen een moederboard een reepje geheugen.
Ik gebruik het volgende systeem:
Processor: amd athlon thunderbird 1,4 ghz
mobo: Soltek SL-75DRV
geheugen: 1 reepje 256 mb ddr
videokaart: Geforce 2mx 400 64mb (dat is dus die oude die er nu in is gekomen na de opgeblazen videokaat)
harddisk: western digital 80 gb
Hulp is van harte welkom. Als je meer gegevens nodig hebt hoor ik het wel.
Ik vermoed dat ook hierdoor mijn nieuwe probleem ontstaan is. Vanmiddag ging mijn computer zomaar uit. Terwijl ik verder niet veel bijzonders aan het doen was( beetje internet). Toen wilde hij niet meer aan. Na een keer aangezet te hebben zonder voedingkabel erop en daarna weer met voedingskabel ging hij weer aan. Verder was er niks meer aan de hand toen. Half uurtje/uurtje later ging hij weer zomaar uit, weer terwijl ik wat aan het internetten was. Toen ging hij (bijna zeker) weer uit zn eigen aan. Dus toen heb ik weer iets van een uurtje zitten werken. En toen was hij ineens weer uit. En nu is hij helemaal niet meer aan te krijgen. Hij reageert nergens meer op. Zelfs niet met alleen een moederboard een reepje geheugen.
Ik gebruik het volgende systeem:
Processor: amd athlon thunderbird 1,4 ghz
mobo: Soltek SL-75DRV
geheugen: 1 reepje 256 mb ddr
videokaart: Geforce 2mx 400 64mb (dat is dus die oude die er nu in is gekomen na de opgeblazen videokaat)
harddisk: western digital 80 gb
Hulp is van harte welkom. Als je meer gegevens nodig hebt hoor ik het wel.