[W98SE] Pictogrammen staan na reboot schots en scheef

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:57

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Topicstarter
De titel zegt het al ;). Scheef staan kan eigenlijk ook niet.
Maar ik heb op een PC WIndows 98 SE geinstalleerd, die CD heb ik ook op andere PC ooit uitgevoerd, en geen problemen.

Op een Pentium 3 800 Mhz. heb ik dus deze Windows 98SE ook geinstalleerd. Nu is het echter zo dat na een reboot steeds de pictogrammen op een willekeurige plek op het bureablad staan terwijl de instelling op Uitlijnen op raster staat.
het vreemde is dat alle pictogrammen dan op een willekeurige plek staan na de reboot. Dat staat Word bovenaan, dan opeens weer onderaan :?...
Uiteraard heb ik gekeken naar virussen en McAfee heeft niks gevonden.
PC is verder nog hardstikke clean en Pr0n, warez sites zijn zeker nog niet bekeken, laat staan dat er uitgebreid op geinternet is ;).
Tevens is er een dualcard eringezet om het beeld te verdelen over twee monitoren.

Waar kan dit toch aan liggen? Of is dit een rare bug van Windows 98 SE?

[ Voor 13% gewijzigd door AW_Bos op 08-02-2005 20:32 ]

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

'Uitlijnen op raster' is iets anders dan 'Automatisch schikken' - ik denk dat jij het laatste bedoelde? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:57

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Topicstarter
Het ligt niet aan die optie om de pictogrammen te schikken hoor ;). Alle pictogrammen zet ik altijd netjes gegroepeerd neer met Uitijnen op raster.
Vreemd is dat ze na een reboot niet netjes onder/achter elkaar staan, maar echt schots en scheef en soms over elkaar heen :o.. :?

Probleem fixxed al een hele poos geleden:
Herinstallatie :P

[ Voor 11% gewijzigd door AW_Bos op 09-09-2010 12:05 ]

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes