[XP +SP2]IE kan niet meer resizen?

Pagina: 1
Acties:

• Rinusch
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 24-05 07:17
Het probleem doet zich voor nadat ik SP2 geinstalleerd heb, als ik de IE open begint hij full screen. als ik hem dan poog klein te maken en af te sluiten, zodat deze volgende keer weer klein begint, gaat dat niet, de volgende keer dat ik hem open is hij weer full size.

iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen (search levert niet heel veel op, net als google)

... Life is what happens when you are busy planning other things...

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-08 20:55

PromWarMachine

Forsaken Archer

Je laatste IE venster in het gewenste formaat afsluiten met de shift toets ingedrukt.

Het kan ook de control-toets zijn, dus probeer het even.

Dividend for Starters

• Rinusch
Werkt helaas ook niet,
sluiten + Alt ook geprobeerd, haalt ook niets uit :'(

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Vragen over Internet Explorer horen thuis in Software Algemeen - ik ga je topic even daar naar verplaatsen :)

Windows Operating Systems >> Software Algemeen

• Shaggy_NL
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-07 23:38
Probeer eens een Slipstream te maken van je WinXP en SP2. Dit werkt erg fijn en is heel simpel te doen met AutoStreamer.
Hierdoor heb je veel minder problemen met een Service Pack.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Waar start je Internet Explorer precies van op? Niet toevallig een snelkoppeling in bijvoorbeeld je quick-launch?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Rinusch
Ik start hem met een snelkoppeling op mn desktop, (degene die je er met je rechtermuis-> properties inzet)

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Rinusch schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 17:59:
Ik start hem met een snelkoppeling op mn desktop, (degene die je er met je rechtermuis-> properties inzet)
Dan moet je bij de eigenschappen van je snelkoppeling het uitvoervenster wijzigen van 'gemaximaliseerd' naar 'normaal venster' ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Rinusch
BtM909 schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 23:09:
[...]

Dan moet je bij de eigenschappen van je snelkoppeling het uitvoervenster wijzigen van 'gemaximaliseerd' naar 'normaal venster' ;)
het is dezelfde koppeling als in je startbalk. niets wat lijkt op een normale snelkoppeling dus. kan dus niets in die trend vinden ( ik krijg vrolijk dat vensterwaar je je geschiedenis kunt wissen ed)

tevens een spyware check uit gevoerd met meerdere programma's en niet kunnen vinden.

Pagina: 1