... Life is what happens when you are busy planning other things...
Je laatste IE venster in het gewenste formaat afsluiten met de shift toets ingedrukt.
Het kan ook de control-toets zijn, dus probeer het even.
Het kan ook de control-toets zijn, dus probeer het even.
Werkt helaas ook niet,
sluiten + Alt ook geprobeerd, haalt ook niets uit
sluiten + Alt ook geprobeerd, haalt ook niets uit
Vragen over Internet Explorer horen thuis in Software Algemeen - ik ga je topic even daar naar verplaatsen 
Windows Operating Systems >> Software Algemeen
Windows Operating Systems >> Software Algemeen
Probeer eens een Slipstream te maken van je WinXP en SP2. Dit werkt erg fijn en is heel simpel te doen met AutoStreamer.
Hierdoor heb je veel minder problemen met een Service Pack.
Hierdoor heb je veel minder problemen met een Service Pack.
Waar start je Internet Explorer precies van op? Niet toevallig een snelkoppeling in bijvoorbeeld je quick-launch?
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Ik start hem met een snelkoppeling op mn desktop, (degene die je er met je rechtermuis-> properties inzet)
Dan moet je bij de eigenschappen van je snelkoppeling het uitvoervenster wijzigen van 'gemaximaliseerd' naar 'normaal venster'Rinusch schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 17:59:
Ik start hem met een snelkoppeling op mn desktop, (degene die je er met je rechtermuis-> properties inzet)
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
het is dezelfde koppeling als in je startbalk. niets wat lijkt op een normale snelkoppeling dus. kan dus niets in die trend vinden ( ik krijg vrolijk dat vensterwaar je je geschiedenis kunt wissen ed)BtM909 schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 23:09:
[...]
Dan moet je bij de eigenschappen van je snelkoppeling het uitvoervenster wijzigen van 'gemaximaliseerd' naar 'normaal venster'
tevens een spyware check uit gevoerd met meerdere programma's en niet kunnen vinden.
Pagina: 1