Ik heb net een nieuwe (nou ja gebruikte) mobo RMA teruggekregen van Epox aangezien mijn eigen mobo lekkende condensators had.
Nu schroef ik dus mijn pc weer in elkaar en wil opstarten en het gepiep begint. Eerst zie ik op mijn monitor dat ik een A: drive aan moet sluiten dus gedaan. Daarna wil hij een opstart diskette hebben met nieuwe bios. Nou meteen ff gedownload AWDFLASH.exe en xxxxxx.bin bij de opstart diskette gezet. Weer opstarten en nu kom ik dus in bios flash scherm en moet ik mijn bios code invoeren, maar hier komt dus het probleem :
Mijn toetsenbord werkt niet ! Ik kan dus nix intikken.
Ik heb nu dus de CMOS reset gedaan en ook de Harde reset (batterij in / uit volgens de FAQ handleiding). Ook al andere TB's erop aangesloten, maar nog steeds nix.
Wat kan ik nou nog proberen ?? OF is het mobo gewoon gaar ??
Zal nog ff mijn specs neerzetten :
AMD XP 2000+ (Palomino)
EPOX 8RDA+
2x 512 MB DDR 266 (Kingston)
HD 1: 120 GB Maxtor
HD 2: 200 GB Maxtor
DVD
Tagan 480-u01 voeding (splinter nieuw)
Nu schroef ik dus mijn pc weer in elkaar en wil opstarten en het gepiep begint. Eerst zie ik op mijn monitor dat ik een A: drive aan moet sluiten dus gedaan. Daarna wil hij een opstart diskette hebben met nieuwe bios. Nou meteen ff gedownload AWDFLASH.exe en xxxxxx.bin bij de opstart diskette gezet. Weer opstarten en nu kom ik dus in bios flash scherm en moet ik mijn bios code invoeren, maar hier komt dus het probleem :
Mijn toetsenbord werkt niet ! Ik kan dus nix intikken.
Ik heb nu dus de CMOS reset gedaan en ook de Harde reset (batterij in / uit volgens de FAQ handleiding). Ook al andere TB's erop aangesloten, maar nog steeds nix.
Wat kan ik nou nog proberen ?? OF is het mobo gewoon gaar ??
Zal nog ff mijn specs neerzetten :
AMD XP 2000+ (Palomino)
EPOX 8RDA+
2x 512 MB DDR 266 (Kingston)
HD 1: 120 GB Maxtor
HD 2: 200 GB Maxtor
DVD
Tagan 480-u01 voeding (splinter nieuw)