Sitecom WL-108 cofiguratie wil niet vlotten.

Pagina: 1
Acties:

• skullsplitter
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-02 13:09

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Topicstarter
Ik zal het achtergrondverhaal maar achterwege laten, en meteen het probleem op tafel gooien.

Ik heb onlangs een Sitecom WL-108 Wireless ADSL modem/router gekocht en een kaartje, het plug en pray gedeelte werkt allemaal wel, ik luister nu gewoon muziek van mijn PC boven op de enige PC met een internet aansluiting nu.

Het probleem is nu dus dat je netjes alles installeert/configureert zoals het in het boekje beschreven staat, en later zoals het op de site staat, echter kan het hele apparaat die ADSL aansluiting niet slikken.

Alle lampjes werken, behalve die van WAN (die behoort gewoon te branden, hier knippert ie slechts snel), de rest is afhankelijk van de activiteit. En het meest apparte is dat ADSL wel werkt als je via de USB Speedtouch alles aansluit, dus de telefoonlijn zelf is het niet.

Nu is de aansluiting hier standaard ISDN, maar de USB modem zat analoog aangesloten, dus ik heb ook een analoge modem genomen.

Ik heb nu een ruime dag zitten kloten over de laatste paar dagen gespreid, maar nog geen spoor van verbetering...

Bonnetjes heb ik nog, maar daar is dan ook alles mee gezegd.

www.avpnews.com

• plankie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-06-2025

plankie

ondertitel?... wasda?.....888!

'k denk dat je het antwoord al bijna zelf gegeven hebt. Je hebt thuis standaard ISDN, maar een analoog modem genomen.
Wat was het exacte typenummer van die speedtouch? met een I (annex B) aan 't einde?
Dan moet je een isdn-modem aanschaffen ipv analoog