Max Payne 1 start niet op

Pagina: 1
Acties:

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01-12 14:47
Goed, ik heb via BOL.COM Max Payne 1 bestelt. Vond het destijds al een supergame en ik wou hem weer spelen, en ach, 10 euro kon ik wel missen. Dus bestelt, kreeg em een paar weken geleden al binnen en nu probeer ik em te installen. Installen ging soepel, maar daarna start ie niet op. Ik hoor de CD ff spinnen en daarna krijg je dat settings-schermpje, ik ros op OK en dan krijg ik dit:

Afbeeldingslocatie: http://widow.mine.nu/max.jpg

Ik heb e.e.a gezocht met google en de GoT search, maar kan niets vinden. Wie weet hoe ik mijn Max Payne aan de praat krijg :? . Ik heb de V1.05 patch al gedraait. Dit zijn mijn specjes:

Asus a7v8x nogwat moederbord
Athlon XP CPU
X800 Pro vga kaart
512MB ram

En dit is de software:
Catalyst 4.7
DirextX 9.0

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Verwijderd

Deze elders gevonden: bij je MP shortcut "-skipstartup" toevoegen. Het schijnt iets met het beginfilmpje te zijn. Hoewel ik nog niet zolang geleden (september?) ook Max Payne opnieuw gespeeld heb en geen enkel probleem had.

BTW Ik heb hem in september voor 8-9 euris gekocht bij Bart Smit of Intertoys.

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01-12 14:47
Verwijderd schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 08:04:
Deze elders gevonden: bij je MP shortcut "-skipstartup" toevoegen. Het schijnt iets met het beginfilmpje te zijn. Hoewel ik nog niet zolang geleden (september?) ook Max Payne opnieuw gespeeld heb en geen enkel probleem had.

BTW Ik heb hem in september voor 8-9 euris gekocht bij Bart Smit of Intertoys.
THNX :D nu doetie et weer O+ w00t!

Ik had em bij bol.com bestelt omdat mijn vader nog wat andere meuk nodig had en vroeg of ik nog wat wou hebben, en ik wou max payne wel hebben, lekker retro gamen :Y)

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.