Alles klokie?!
WriteCcSettingsTables_Rol.(wat cijfertjes en lettertjes...)
Alles klokie?!
Wat schiet ik daar mee op?Terrienator schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 19:56:
Heb je al eens op de site van Symantec gekeken?
Bij foutmeldingen kijken of zo??
Alles klokie?!
Als ik nou eens nee zeg? Of ja...DaannO schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 19:56:
is het een legale versie?
Alles klokie?!
als je nee zecht mogen we je niet helpen, en kan de fout ook daar aan liggen, want dan kan je hem gedownload hebben maar niet alle files die je nodig hebt mee gekregen...
als je ja zegt hopen we dat je niet liegt en dan gaan we even verder kijken wat we voor je kunnen doen..
maar ik heb zo een vermoeden dat het dus nee is
[ Voor 6% gewijzigd door DaannO op 08-02-2005 20:08 ]
Maar je mag hem toch maar een keer gebruiken?
Alles klokie?!
als het de pro versie 2x. maar anders een ja. maar ik zelf heb het op mijn pa`s comp en op mijn eigen betaald omdat ik het zelf onzin vond om voor 2pc`s te betalen. maar t mag officeel niet nee klopt!ReVu schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 20:06:
Het is wel een legale versie, maar bij mijn vader op zijn pc doet ie het wel...
Maar je mag hem toch maar een keer gebruiken?
Is nu aan het draaien of is al klaar, maar er gebeurt niks...
Alles klokie?!
(Ik ben maar een lurkende oldbie)
Wat denk je daan, zal ik maar systeemherstel doen naar zeg maar twee maanden geleden...?
[ Voor 108% gewijzigd door ReVu op 08-02-2005 20:15 ]
Alles klokie?!
Daar heb ik niet zoveel aan... Want ik heb niks met uninstal te maken! Hij zit er al niet meer op...
Kheb Gegoogled, en daar drijven ze de spot met Norton...
[ Voor 10% gewijzigd door ReVu op 08-02-2005 20:41 ]
Alles klokie?!
Klopt, maar het ging me meer om die tool voor de registry.ReVu schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 20:23:
[...]
Daar heb ik niet zoveel aan... Want ik heb niks met uninstal te maken! Hij zit er al niet meer op...
Terrienator schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 19:56:
Heb je al eens op de site van Symantec gekeken?
Misschien dat je daar een foutmelding tegen zult komen die op jouw foutmelding lijkt.ReVu schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 19:56:
[...]
Wat schiet ik daar mee op?
Bij foutmeldingen kijken of zo??
En gebruik de edit knop eens wat vaker, iedere keer weer opnieuw posten is ook niet de bedoeling.
Signature
Ik snap het...pasta schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 20:29:
offtopic:
En gebruik de edit knop eens wat vaker, iedere keer weer opnieuw posten is ook niet de bedoeling.
btw: Ik heb net even cafee 7.0 van de buurman geleend en na installatie upgedate en vlak voordat ie klaar was --> MCAfee moet worden afgesloten, en nu krijg ik hem ook niet meet opgestart...
[ Voor 30% gewijzigd door ReVu op 08-02-2005 21:23 ]
Alles klokie?!
ReVu schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 21:10:
[...]
En hoe zie jij dan dat er een nieuwe reply is??
Dat merk ik vanzelf wel hoor
Signature
Online scan van Housecall gedaan, en tot nu toe 8 virussen --> JAVA_BYTEVER.A en .K
Maar ik betwijfel of dit de oorzaak is van deze problemen...?
Alles klokie?!
pittig wat virussen die gaan lopen kloten aan je antivirusapplicaties hoor...ReVu schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 21:39:
sorry pasta voor deze reply
Online scan van Housecall gedaan, en tot nu toe 8 virussen --> JAVA_BYTEVER.A en .K
Maar ik betwijfel of dit de oorzaak is van deze problemen...?