Voor een project moet ik een Pseudocode schrijven.
Omdat het niet duidelijk is in welke taal het programma geschreven dient te worden zat ik er aan te denken om de code als volgt te schrijven
Is dit duidelijk of is dit te makkelijk?
Zelf heb ik geen verdere ervaring met pseudocode, maar via Google en GoT Search kon ik alleen uitleg vinden wat het precies was.
Omdat het niet duidelijk is in welke taal het programma geschreven dient te worden zat ik er aan te denken om de code als volgt te schrijven
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| Gebruiker klikt op Verkoper toevoegen - Naam Invoeren - Adres Invoeren - Postcode Invoeren - Woonplaats Invoeren - Knop OK Klikken - Indien correct gegevens opslaan anders terug naar formulier. Gebruiker klikt op Te verkopen stuk toevoegen. - Verkoper opzoeken - Gegevens te verkopen stuk invoeren - Geschatte waarde invoeren - Knop OK Klikken - Indien correct gegevens opslaan anders terug naar formulier. |
Is dit duidelijk of is dit te makkelijk?
Zelf heb ik geen verdere ervaring met pseudocode, maar via Google en GoT Search kon ik alleen uitleg vinden wat het precies was.
I have gone to find myself, if I get back before I return, Please keep me here! PSNID: djmagich