Ik begrijp dat vele van jullie als eerste reactie Search + google hebben, dit heb ik gedaan, ik kom alleen redelijk veel tegenstrijdige info tegen en wil toch wel een beetje zekerheid voor ik 2000 euro aan spullen bestel. Ik hoop dat jullie (en de mods) hier begrip voor hebben.
Ik heb een ASUS A8N deluxe mobo reeds in huis, en zat te denken aan 2 WD Raptor's 74 Gig in Raid 0. Nu lees ik op verschillende fora dat er mensen zijn die problemen hebben met het installeren hiervan en dat het iets te maken zou hebben met of je wel of niet een IDE cd/rom hebt? Kan iemand hier mij duidelijkheid over verschaffen?
Ik dacht persoonlijk aan deze setup:
AMD Box Athlon 64 3500+ Box WINCHESTER (S939)
Corsair TWINX1024-3200XLPRO
Zalman CNPS7000B- CU
2x WD 74GB Raptor SATA WD740GD
MSI CR52-M 52X32X52 RETAIL Zwart
NEC ND-3520 16 Speed + Dual Layer Zwart
NEC 1.44Mb Floppy Disk Drive Zwart
Nu vroeg ik mij nog af of door de LED's van het geheugen de Zalman koeler nog wel past?
Bij voorbaat dank,
musk
Ik heb een ASUS A8N deluxe mobo reeds in huis, en zat te denken aan 2 WD Raptor's 74 Gig in Raid 0. Nu lees ik op verschillende fora dat er mensen zijn die problemen hebben met het installeren hiervan en dat het iets te maken zou hebben met of je wel of niet een IDE cd/rom hebt? Kan iemand hier mij duidelijkheid over verschaffen?
Ik dacht persoonlijk aan deze setup:
AMD Box Athlon 64 3500+ Box WINCHESTER (S939)
Corsair TWINX1024-3200XLPRO
Zalman CNPS7000B- CU
2x WD 74GB Raptor SATA WD740GD
MSI CR52-M 52X32X52 RETAIL Zwart
NEC ND-3520 16 Speed + Dual Layer Zwart
NEC 1.44Mb Floppy Disk Drive Zwart
Nu vroeg ik mij nog af of door de LED's van het geheugen de Zalman koeler nog wel past?
Bij voorbaat dank,
musk