Advanced sheep-counting strategies
Hij valt nog meer mensen lastig (o.a. mij) volgens mij is die gast zwaar aan de drugs ofzo, maar zoek inderdaad z'n ip adres op en ban hem.
Sinds waneer ben jij Lite-mod?Op zaterdag 06 januari 2001 22:25 schreef McVirusS het volgende:
Hij valt nog meer mensen lastig (o.a. mij) volgens mij is die gast zwaar aan de drugs ofzo, maar zoek inderdaad z'n ip adres op en ban hem.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/100555/1
Damn cross post gedaan!!
Hey kun je niet in dit topic het eerste IP nemen en eens kijken of daar een username aanvast zit!!??
Damn cross post gedaan!!
Hey kun je niet in dit topic het eerste IP nemen en eens kijken of daar een username aanvast zit!!??
aan geen van beide IP's zit een username vast volgens Rick
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Sinds ehm, 3 weken ofzo.....maar niet in OTF trouwens.Op zaterdag 06 januari 2001 22:31 schreef BrammeS het volgende:
[..]
Sinds waneer ben jij Lite-mod?
die kees had een mysql server draaien met geen root password erop 
maar goed.. 5 min later stond hij uit..
Okee. site checks toch ik had het al in een ander tpic gelezen!Op zondag 07 januari 2001 00:30 schreef McVirusS het volgende:
[..]
Sinds ehm, 3 weken ofzo.....maar niet in OTF trouwens.
Dus jij weet wie die kees is??Op zondag 07 januari 2001 00:35 schreef Phantom_ het volgende:
die kees had een mysql server draaien met geen root password erop
Nee, daar hebben we het niet over, alhoewel ik vrees dat het wel vaker door elkaar gehaald gaat worden
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Ik vind 'em wel grappug 
't Is gewoon iemand van GoT die een geintje uithaald. No big deal.
Vandaag gaatie zeggen wie hij is
Dus dan kaptie wel.
't Is gewoon iemand van GoT die een geintje uithaald. No big deal.
Vandaag gaatie zeggen wie hij is
Dus dan kaptie wel.
"I sit in my room and imagine the future."
Kd8 ook niet dat jij t wasOp zondag 07 januari 2001 15:23 schreef Kees het volgende:
Nee, daar hebben we het niet over, alhoewel ik vrees dat het wel vaker door elkaar gehaald gaat worden
Theeboon...hoe weetje dat? Waar / wanneer?
[off topic]
Ik vindt het zo wel welletjes ban die gast
Asjeblieft zeg....
[/off topic]
Ik vindt het zo wel welletjes ban die gast
Asjeblieft zeg....
[/off topic]
nee maar bij die icq msg's stond een ip...Op zondag 07 januari 2001 04:24 schreef BrammeS het volgende:
[..]
Dus jij weet wie die kees is??
Pagina: 1