Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Naar virus! Norton en Norman doen het niet meer... *

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

• ReVu
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13-06-2024
Op mijn laptop had ik Norman AV...

Mijn pa heeft de nieuwe Norton 2005 gekocht, dus die wilde ik installeren en ik had dus Norman verwijderd...

En nu kan ik Norton 2005 dus niet installeren, hij blijft hangen en welk anti virus programma ik nu ook installeer ze doen het geen van alle meer...

Ook 2003 blijft hangen...

Via www.download.com ook een programma gedownload, en een keer gaf Norton aan dat er waarschijnlijk een virus de boel probeert de saboteren en te verhinderen....

Wat kan ik hier aan doen???

Alles klokie?!

• Brobbel
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 27-10 06:33
ReVu schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 18:19:
Op mijn laptop had ik Norman AV...

Mijn pa heeft de nieuwe Norton 2005 gekocht, dus die wilde ik installeren en ik had dus Norman verwijderd...

En nu kan ik Norton 2005 dus niet installeren, hij blijft hangen en welk anti virus programma ik nu ook installeer ze doen het geen van alle meer...

Ook 2003 blijft hangen...

Via www.download.com ook een programma gedownload, en een keer gaf Norton aan dat er waarschijnlijk een virus de boel probeert de saboteren en te verhinderen....

Wat kan ik hier aan doen???
Schakel Norton en Norman (voor zover nog aanwezig) uit.

Download en draai
http://vil.nai.com/vil/stinger/
tegen virussen

Download en draai
http://www.hitmanpro.com/
tegen spyware

[ Voor 7% gewijzigd door Brobbel op 08-02-2005 18:23 ]

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Hoi ReVu,

Zou je even wat duidelijker willen zijn, bijvoorbeeld welk OS je gebruikt, wat blijft er 'hangen'? Zijn er misschien nog resten van Norman overgebleven na de deïnstallatie? Welk programma had je gedownload? Welk virus gaf Norton toen aan? Wat heb je zelf al geprobeerd om het op te lossen? Waar heb je voor gezocht?

Hoe dan ook, in de huidige vorm kunnen we veel te weinig met je topic. Zou je misschien een nieuw topic willen aanmaken waar je meer informatie in post, en ook een iets duidelijkere titel kiest? Alvast bedankt. :)
edit:
Ik pas je topic titel nog even iets aan, schelden is niet nodig. ;)

[ Voor 7% gewijzigd door pasta op 08-02-2005 18:24 ]

Signature

Dit topic is gesloten.