Toon posts:

p4 550 overclock !!

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik ben nu al enige tijd aan het kloten met mijn pc , om alles uit mijn processor te halen , maar deze is standaard 3400 mhz en loopt nu op 4255 en is idle 29 en load 37 , maar het lukt me met geen mogelijkheid om hem hoger te krijgen :S , aan de temperatuur kan het niet liggen denk ik zo , en heb ook al de nodige voltage's geprobeerd .....
Mijn moederbord is een asus P5AD2 Premium.

Kan iemand mij helpen of Kan hij gewoon niet verder ??

• Speedy-J
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-07-2025

Speedy-J

AMD Enthusiast

Tja soms houd het een keer op he..
Ik zou zeggen nog betere koeling ,water bijvoorbeeld :)

Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x

• Nemesizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20:17

Nemesizz

Untouchable

Heb je de 550-J variant ofzo? Anders lijkt het me sterk dat je zulke lage temps behaald (of je moet een hele goede koeler hebben).

Bovendien klokt de ene makkelijker over dan de ander...en 855Mhz meer vind ik nog niet zo gek hoor... ;)

Verwijderd

Hij zal wel niet verder willen, die koeling zal hier ook niet veel uitmaken, aangezien de temps al laag liggen.

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik heb een mooie waterkoeling setup van swiftech pics op www.fiddy.nl
Ik zat net nog ergens iets te lezen over een lock op de pci bus ?

Alvast bedankt voor de snelle reacties !!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
ik zou er gewoon blij mee zijn dat je zo ver gekomen bent, denk niet dat je door andere koeling hoger kan komen (of je moet phase change nemen)

het is toch een nette oc zo, denk dat je nu gewoon aan de max van de chip zit

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 18:00:
Ja ik heb een mooie waterkoeling setup van swiftech pics op www.fiddy.nl
Ik zat net nog ergens iets te lezen over een lock op de pci bus ?

Alvast bedankt voor de snelle reacties !!
als je je fsb verhoogt dan word ook de doorvoer snelheid naar je hd en pci (e)/apg sloten verhoogt als die transferrate te hoog word word je systeem instabiel, maar ik denk niet dat jouw mobo een pci lock heeft...

Bikemounts.nl opmaat gemaakte houders voor bikeradars, fietscomputers & tools. Perfect passend op JOUW fiets.

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Tsja... als je het berichtje uit elkaar gaat trekken blijft er in feite niks anders over als een "help ik kom ni verder" meestal is het antwoord daarop dat je ff in de FAQ moet kijken. Aangezien je dit zo te lezen al gedaan hebt (nouja.. bijna helemaal) denk ik dat je gewoon aan de max zit. Een PCI lock is gewoon een lock op je dividers dat deze niet meeveranderen maar ik heb zo'n idee dat het daar niet aan zal liggen...

Anyhow.. Op slot wegens FAQ/Zoek :)

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.