Toon posts:

ps2 leest geen dvd of ps2 spellen meer

Pagina: 1
Acties:
  • 148 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
mijn ps2 gaf tijdens het spelen van san andreas een error fout bij het lezen.
heb hem uitgezet en opnieuw aangezet, nu leest die geen enkel ps2 spel meer en dvd's ook nietmeer wat is er gebeurd is mijn lezer kapot ?

audiocd's leest hij wel nog bij ps2 en dvd hoor je tik tik tik tik en dan komt kan cd niet lezen :(:(:(:(

• Mesh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Hoe oud is ie? Lijkt me laser of loopwerk, als geprobeerd met cleaning CD/DVD de lens schoon te maken? Mocht dat niets opleveren, dan is ie gewoonweg op.

Mijn oude ps2 kreeg ook kuren na een tijdje (neo2), soms bleef ie ook tijdens games hangen of tijdens opstarten hoorde je em tikken. Die is inmiddels weg en staat er hier een nieuwe.

Als ie nog binnen de garantie van Sony zit (2 jaar dacht ik) en je em niet gemod heb kan je em naar Sony opsturen om te laten fixen.

En als je zelf handig bent, zelf via lik-sang of andere ps2 mod-chop een nieuwe laser of loopwerk aanschaffen en die erin zetten.

Signature?

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:51

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Durf je je ps2 open te schroeven :?
Zo ja, maak hem open en maak de lens schoon.
Zo nee, moet je hem wegbrengen naar een makelaar of iemand die er wel verstand van heeft om dat ding open te krijgen / maken

Zo'n schoonmaak cd geprobeerd :?
//laat :)

[ Voor 12% gewijzigd door Outerspace op 08-02-2005 17:54 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-12 22:37

Fuelke

Forza Ferrari

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-10 17:10
outerspace schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 17:53:
Zo nee, moet je hem wegbrengen naar een makelaar
Denk niet dat die er raad mee weet.

Als het binnen garantieperiode is zou ik 'em gewoon terugbrengen.

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Verwijderd

Topicstarter
mijn ps2 is nu 2 en half jaar oud is niet omgebouwd ga straks naar de winkel kijken wat ze daar zeggen cleaning disc help niet .
heb meer info erover gevonden de ps2 van 2002 en 2003 daarvan heeft 70% het probleem door stofopphoping op de geleiders van de lazer :s

http://www2.trosradar.nl/?url=PHP/news/28/924 bij snelzoeken eens ps2 invullen dan eens lezen dan snap je er meer van sony geeft echter niet toe dat het een fabrieksfout is :s
Pagina: 1