Zoals al wel een tijdje bekent is, hebben veel routers last van het download / share programma E-Mule omdat dit programma een bult aan verkeer te weeg brengt...
Ik vroeg me nu af hoe ik kan zorgen dat mijn Geweldige (
) U.S. Robotics wireles blabla
niet meer zo irritant gaat resetten ...
Ik dacht aan de volgende oplossingen :
1. De modem aan de server's 1e netwerkkaart, en vanuit de 2e netwerkkaart, door de router (en dus naar de rest van de computers, en Wireless). Mijn vraag hierbij is alleen, verhoogt dit de acces times niet, dus zeg maar de "ping" ?
2. De router in AP modus zetten, dus firewall prut en alles uit (dit zit ook in de modem)... Helpt dit tegen het reset probleem ?
3. Optie 2 + het naar beneden zetten van E-Mules max. connections/minute (wat als ik dat alleen doe niet helpt ...
Alvast bedankt, want ik ben zeker niet de enige met die probleem
Ik vroeg me nu af hoe ik kan zorgen dat mijn Geweldige (
niet meer zo irritant gaat resetten ...
Ik dacht aan de volgende oplossingen :
1. De modem aan de server's 1e netwerkkaart, en vanuit de 2e netwerkkaart, door de router (en dus naar de rest van de computers, en Wireless). Mijn vraag hierbij is alleen, verhoogt dit de acces times niet, dus zeg maar de "ping" ?
2. De router in AP modus zetten, dus firewall prut en alles uit (dit zit ook in de modem)... Helpt dit tegen het reset probleem ?
3. Optie 2 + het naar beneden zetten van E-Mules max. connections/minute (wat als ik dat alleen doe niet helpt ...
Alvast bedankt, want ik ben zeker niet de enige met die probleem