Toon posts:

Coolermaster Cavalier 3

Pagina: 1
Acties:
  • 126 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag deze kast kopen, maar ik kom op aantal internetwinkels tegen die Blauwe en Zwarte voorkant afbeelden.

Zwarte

http://www.komplett.nl/k/ki.asp?sku=303822&cks=PLS

Blauw

http://www.hentee.nl/Behuizing/Coolermaster/cav-t03.jpg

Ik wil graag deze kast goedkoop kopen en kom dus op www.komplett.nl maar op plaatje staat zwarte voorkant en ik wil blauwe. Ligt het aan afbeelding of is het wel blauw met mogelijkheid om andere kleur te kiezen.

ik heb Komplett al gemailt en ze zeggen dat ik naar de site van favbriekant moet kijken maar daar staat blauwe voorkant op. :O

mag ik wel hierom een topic openen?? :/

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2005 17:20 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 17:19:
mag ik wel hierom een topic openen?? :/
Nee :P, post dit voortaan even in Welkom in Het 'Post hier je kleine mods' Topic (Deel 10)

Maja, over je probleem, je zult toch echt even naar Komplett moeten mailen of het nu zwart of blauw is .... heel simpel, dat kunnen wij je ook niet zeggen (tenzij er hier iemand is die er daar een heeft gekocht :+)...

Wat ik uit komplett kan opmaken (deze dus), is hij gewoon zilver ....
de zwarte staat hier : Zwart

Erg vreemd, in de Pricewatch kan ik de blauwe overigens niet vinden :S, alleen de blauwe en zwarte

---edit---

Aha -> Kijk, volgens de site waar jij de blauwe hebt gevonden, IS de zilvere met een blauwe streep voorop, dus ik kan je 99% zeker vertellen dat die zilveren case @ komplett zon blauwe strip voorop heeft ...

Volgende keer dus zelf even researchen ;), het is dat ik niks te doen had :P

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2005 20:09 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al naar komplett gemaild:

Geachte klant,

U kan dit het beste nakijken op de website van de fabrikant, maar voor zover ik het weet is de versie die wij verkopen zoals afgebeeld.

Met vriendelijke groet,
Komplett

Dus met zwarte strip? :X

ik kan ook wel zelf researchen maar naar wat???

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Your best pal www.google.nl ;)
Zoek wat reviews op (khoorde btw dat de Cavalier slecht afgewerkt was...scherpe hoeken etc)

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Verwijderd

YellowNeck schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 21:09:
Your best pal www.google.nl ;)
Zoek wat reviews op (khoorde btw dat de Cavalier slecht afgewerkt was...scherpe hoeken etc)
8) tja, eerst zelf kijken en dan pas oordeel geven... Cavalier 33 is te gek!! :) maar das mijn mening natuurlijk (en uik heb er een O-) )

• YscO
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-01 10:12
Silver is blauw.

De zwarte is zwart.

En ik kan het weten wat ik heb hier de zilvere staan :+, ow en ik heb ook al m`n handen opengehaald aan de kast 8)7 (not)

[ Voor 26% gewijzigd door YscO op 18-02-2005 09:58 ]

• FBtje
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-05-2025
hmm... mooie kast lijkt me dit...

ben ff aan het zoeken gegaan

http://www.ct-systemen.nl...h=22_151&products_id=3023

hier staat ie incl. 350w voeding voor €69,00

Komplett levert 'm zonder voeding en vraagt er €58,00 voor (??)

best wel erg goedkoop of niet? of zit er een addertje onder het bekende gras? >:)

hier in ieder geval een erg positieve review
http://www.madshrimps.be/gotofaqlink.php?linkid=2528

[ Voor 27% gewijzigd door FBtje op 27-02-2005 23:53 ]

• rav994
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19-02 15:19
beetje late reactie maar ik heb hem bij komplett gekocht.Ik zat net als jou ook te twijfelen wou ook een blauwe.na 3 dagen binnen met blauwe voorkant,zeker mooie kast.
Was een actie bij komplett dus ik kreeg hem voor 52 euro.Ik heb trouwens geen scherp randje kunnen vinden.

• Coyote76
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21-01-2022
Hoe bevalt de Cavalier?

Ik overweeg deze kast namelijk ook. Het kan ook nog een wavemaster worden.

De wavemaster is wat mooier, en hij is BTX voorbereid als dat nog een keer ooit de standaard wordt. Als dat zo is dan hoef je over paar jaar niet weer een kast te kopen.
Ook is de tray voor het moederbord uit te schuiven zodat je niet in de kast hoeft te installeren. Nadeel aan de kast: de 3x 80mm fans zijn denk ik vrij luidruchtig. Die kan je natuurlijk vervangen.. maar 130 euro + 3x papst fans... wordt wel een heel erg dure kast. 8)7

Terug naar de Cavalier nu: deze kast is ook netjes om te zien en vooral heel veel goedkoper. Ik twijfel wel aan de koeling van die kast omdat de intake fan aan de voorkant bedekt is, bij de wavemaster zit een hier een nette opening.

Mijn vraag is dan ook: hoe goed is de koeling van de Cavalier 3 en hoe luidruchtig of stil is hij?
Ook is hij wat minder diep dan de wavemaster, niet te krap van binnen?

Ik ben benieuwd :)

• HIDMAN-X
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:05

HIDMAN-X

Subterranean Homesick Alien

Even een kickje ;)

Ik heb deze kast zaterdag binnengekregen en omdat nog niet al mijn onderdelen van mijn nieuwe pc binnen zijn zat ik alvast even de kast grondig te inspecteren.
Nu kan ik er alleen maar niet achter komen waar die ene molex aansluiting nou voor dient.
Op het volgende plaatje is ie goed te zien:
Afbeeldingslocatie: http://www.burnoutpc.com/images/reviews/cavalier3/DSC00097.JPG
Ik heb het onderste deel van de voorkant eraf geschroefd maar ik kan alleen maar zien dat ie naar hetzelfde printplaatje loopt waarop ook de powerknop en de hdd ledjes enz. opzitten.

Iemand enig idee waar die molexaansluiting voor dient?
Pagina: 1