Toon posts:

Files terughalen na Office de-installatie *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen

Er stond op een computer Office 2000. Er zaten wat fouten in dus wilde ik er proberen 2003 van te maken, en kijken of dat wat uitmaakte. Maar er is iets fout gegaan (wat precies doet er nu even niet toe) maar office is gewoon netjes geuninstalleerd... Maar dat was eigelijk niet de bedoeling :) Met andere woorden.. mail/contactpersonen etc, is allemaal foetsie :D

Er zijn programma's waar je verloren bestanden mee kunt terug krijgen, recoveren. Dit gebruik ik heel veel thuis, voor als ik weer met mijn domme kop iets met shift-del weggooi.. Maar deze tooltjes, kun je die wel gebruiken als je gewoon via software een programma netjes hebt verwijderd???? Dit was mn vraag.. En als dit niet kan, is er een optie om de uninstall weer ongedaan te maken :P

Greetz RaptoriuS

• Shaggy_NL
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-07 23:38
Als het goed is, staan alle mailtjes nog op je computer. Als je nu weer Office 2003 installeerd met Outlook erbij, dan kan je nog gewoon alles bekijken.
En voor als je op WinXP werkt, dan kan je de volgende keer eventueel "Wizzard Bestanden en installingen overzetten" gebruiken. Dat werkt nog redelijk, alleen moet je wel veel uitschakelen om alleen je mail mee te krijgen. :+

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Mails etc staan er als het goed is nog, zoek naar je PST file in Documents and settings. (Wel systeem- en verborgen bestanden weegeven natuurlijk).

Anders werkt file recovery ook, waarom niet? Probeer het gewoon? Zie de SA FAQ voor meer hierover.
offtopic:
titeledit, je wilt niet Office verwijderen

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)