Heeft er iemand problemen met deze nieuwe firmware? Na het updaten krijg ik alleen maar medium errors. Hiervoor geen last van. Ik gebruik platinum CDR's die het heel de tijd goed hebben gedaan. Iemand?
Een klein beetje ongeduldig?! 
Ik heb wel zelf de Plextor 12x4x32s geflashed met de laatste firmware, dit leverde geen problemen op...
Ik heb wel zelf de Plextor 12x4x32s geflashed met de laatste firmware, dit leverde geen problemen op...
ongeduldig -> ja...
En het gaat om de 12/10/32S
praktisch een andere drive als de 12/4/32.
Vooral met de burnproof optie.
damn ik baal hier van. Ik kan geen CD meer branden zonder coasters en dat zelfs met burnproof...
En het gaat om de 12/10/32S
praktisch een andere drive als de 12/4/32.
Vooral met de burnproof optie.
damn ik baal hier van. Ik kan geen CD meer branden zonder coasters en dat zelfs met burnproof...
EEEHHH, waarom moet die firmware erop dan??
Ik begrijp mensen niet als die dingen het goed doen, waarom dan flashen etc....???
Ik begrijp mensen niet als die dingen het goed doen, waarom dan flashen etc....???
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
mijn 12x10x32S doet het uitstekend zo, dat wil ik graag zo houden dus ik laat die firmware updates mooi zitten!
Inderdaad goed idee. flash hem niet. En ja je neemt aan dat een firmware upgrade iets beter doet. Je update tenslote ook je drivers etc om wat winst te boeken in iets.
Ik heb in het verleden altijd mijn drives geflashed en geen problemen gehad maar nu dus wel...<zucht>...
Maargoed, ik heb plextor gemailed. Even kijken wat zij te vertellen hebben.
Mocht er iemand zijn die meer weet of hetzelfde heeft dan hoor ik dat graag.
Ik heb in het verleden altijd mijn drives geflashed en geen problemen gehad maar nu dus wel...<zucht>...
Maargoed, ik heb plextor gemailed. Even kijken wat zij te vertellen hebben.
Mocht er iemand zijn die meer weet of hetzelfde heeft dan hoor ik dat graag.
CriViT , Kun je hem niet terug flashen naar Firmware 1.00 dan ?
Hallo newbie,
Kon het maar die firmware hebben ze niet online. Ik heb dus al gemailed om te vragen of ze me die kunnen sturen.
Kon het maar die firmware hebben ze niet online. Ik heb dus al gemailed om te vragen of ze me die kunnen sturen.
uhh...
CriVit?...
hi staat gewoon op de site???.....
http://www.plextor.be/English/technical/download2.html#cdrecfirm
asjeblieft....
eGo
CriVit?...
hi staat gewoon op de site???.....
http://www.plextor.be/English/technical/download2.html#cdrecfirm
asjeblieft....
eGo
... die alle andere vragen overbodig maakt: BIERTJUH?!
Spoken like a wise man.Op zaterdag 06 januari 2001 23:21 schreef TAG_Speedy het volgende:
mijn 12x10x32S doet het uitstekend zo, dat wil ik graag zo houden dus ik laat die firmware updates mooi zitten!
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Pagina: 1