Screensaver gaat veel te snel? *

Pagina: 1
Acties:

• --Christiaan--
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13-08 15:51
Hoi,

ik heb een screensaver gedownload, alleen gaat ie veel te snel, ook als ik hem op 30 sec. zet. Bij 60 sec. krijg ik een error. Weet iemand hoe ik hem krijg zodat ie wel een paar seconden per plaatje blijft staan?

C.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Wat voor error krijg je dan; na die 60 seconden? Welk OS draai je? Ik pas je topictitel nog even aan

Probleem Screensaver > Screensaver gaat veel te snel? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

De kans dat een 'mede-tweaker' die setup gaat uitvoeren op z'n PC is klein. (onbekende bron etc.)
De kans dat een 'mede-tweaker' dat weet is klein (zéér klein)
De kans dat de maker het weet is groot (zéér groot)

De kans dat je zonder het vermelden van de error ook behulpzame antwoorden krijgt is NULL ;)

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Hmm, ik heb die screensaver even geprobeerd, maar hij werkt hier probleemloos. :)

(Windows XP SP2, Athlon 3500+)

Toen waren beige computers heel gewoon.

• --Christiaan--
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13-08 15:51
Sorry, iik draai XP build 2600 en als ik 60 sec kies dan zegt ie run time error 6, overflow

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Heb je al eens contact gezocht met de auteur van deze software? Een runtime error wordt vaker veroorzaakt door programmeerfouten dan door zaken die jij zou kunnen verhelpen ;)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 06-07 14:10
Probeer met ResEdit alle afbeeldingen uit de screensaver te exporteren, en gebruik de 'Diavoorstelling map Mijn Afbeeldingen' screensaver?

We are shaping the future

Pagina: 1