Toon posts:

[Mandrake]Wazig-Onleesbaar beeld

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mandrake geinstalleerd, alles verliep goed.
Hij wil nu mandrake laden, gaat ook goed, maar als hij dan de desktop laden wil dan krijg ik een wazig beeld :| en er is niks van de lezen.

Ik heb al geprobeerd om de kabel van de monitor naar de onboard video te doen, maar werkt niet, heb al wat rond gekeken .. maar tis ni over... Hier een foto , die ik ffkes had gemaakt met me mob. Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/s.devalk/website/wazig.jpg

En t beweegt ook nog in vage wazen..

• MrBarBarian
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-03-2023
te hoge beeldfrequentie (gok ik).... xconfig draaien ;)

iRacing Profiel

Verwijderd

Topicstarter
Dit is me eerste keer in linux :p moet ik dat met het linux booten zoeken?

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-02 10:51

zAo

GPLv2 Fanboy

ALT + F2 intikken en dan inloggen met root. Dan `xconfig` uitvoeren. Let dan op de Hsync en Vsync (boekje van je monitor staan deze gegevens).

Succes :)

Verwijderd

Topicstarter
Heb geen monitorboekjes :( maar als ik nou een andere monitor er op zet? :)

• MrBarBarian
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-03-2023
Kom op, beetje initiatief tonen! op google kan je best vinden wat de settings van je monitor zijn..

iRacing Profiel

Verwijderd

Topicstarter
ook als er geen merk op de monitor staat ;) zelfs niet achterop, daar staat alleen 60 herz :|
Maar met een andere monitor werkt hij wel, maar hoe kan ik dna achter de monitorinfo etc komen?

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2005 16:00 ]

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Probeer die 60 hz dan eens zou ik zeggen :)
Kom op, het is jouw monitor, niet de onze :)
Probeer anders de settings eens heel laag te zetten, en dan langzaam steeds hogere proberen tot het stukgaat, en dan de vorige als instelling gebruiken. Kortom, er is nog genoeg troubleshooting zelf te doen, en we gaan je niet aan het handje houden hier, succes!
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.