Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Search onbruikbaar

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet of ik de enige ben, maar 9 van de 10 zoekacties vanuit de quicksearch resulteerd in errors.

Ik zocht bijv. op:
"status window.open sp2"

Verwijderd

zoeken naar 'status "window.open" sp2' > Zoekresultaat: 33 topics gevonden :?
Er zijn 33 resultaten, verdeeld over 1 pagina.

Er is gezocht op: status "window.open" sp2
Woord frequenties: status: 20704, window: 214650, open: 167573, sp2: 8692
Database van 976873 documenten doorzocht in 1,632s.

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2005 15:24 ]

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-11 22:17

chem

Reist de wereld rond

idem hier;
Er zijn 33 resultaten, verdeeld over 1 pagina.

Er is gezocht op: status window.open sp2
Woord frequenties: status: 20704, window: 214650, open: 167573, sp2: 8692
Database van 976873 documenten doorzocht in 1,664s.
1.6 is lang maar niet zo heeel lang...

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Verwijderd

Topicstarter
Ik kreeg een grote mooie H1 met Error erin :) Ik krijg dat vaker de laatste tijd, net alsof de full text search intern in de knoei raakt en dan maar een Error geeft. Als ik vervolgens later het weer is probeer doet die het wisselend wel of niet.

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Dit zijn typisch de zoekopdrachten die bij hoge load nog veel langer duren. Daar is helaas weinig aan te doen, behalve door een snellere server te kopen, allerlei kunstgrepen uit te halen of de software aan te passen.

Een snellere server kopen is net even iets te kostbaar en doen we voorlopig nog niet. De kunstgrepen voel ik weinig voor, voor zover ze uberhaupt al winst opleveren en de software wordt wel verbeterd, maar dat gebeurt over het algemeen niet met heel grote sprongen of niet op korte termijn.

Tenzij je een heel vervelende query uitvoert (veel voorkomende termen/letters/cijfers aan elkaar plakken met string-operators), zal je over het algemeen zien dat als je even wacht (een minuut ofzo, totdat de vorige query afgerond is) en dan de query opnieuw uitvoert, dat dan de boel in het cachegeheugen zit en je veel sneller het resultaat krijgt.

[ Voor 26% gewijzigd door ACM op 08-02-2005 15:38 ]

Dit topic is gesloten.